מכבי חיפה חזרה לנצח

שער ובישול של רוקאביצה העניקו לירוקים ניצחון חוץ מול נתניה. נצחונות גם להפועל חיפה, חדרה ורעננה

היום נפתח המחזור ה-18 בליגת הבורסה לניירות ערך. המשחק שהוציא אותו לדרך הפגיש את הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד באצטדיון סמי עופר. המחצית הראשונה התנהלה בקצב טוב ואפילו נפסלו שני שערים, אחד לכל צד, אך הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בהפסקה בתוצאה מאופסת. בחלק השני של המשחק, לקח למארחים עשר דקות כדי לעלות על לוח התוצאות, לאחר שער יפה של סער פדידה ממחוץ לרחבה היישר לחיבורי השער של רועי משפתי. התוצאה נשמרה כך עד לסיום, בו החיפאים קטעו רצף של ארבעה הפסדים. הדרומיים מנגד, נשארו עם ניצחון בודד בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלהם.

בשעה 17:30 החל משחק נוסף, בו הפועל רעננה אירחה את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה. שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, כארם ארשיד קיבל כדור כשלושים מטר מהשער, התקדם מעט ושלח בעיטה חדה לפינת השער, בדרך ליתרון של המארחים. התגובה של הדרומיים לא איחרה לבוא ובדקה ה-68 בן שהר בעט מהאוויר פנימה כדור שנהדף מהחומה לאחר בעיטה חופשית. שוויון. למרות זאת, המילה האחרונה הייתה שייכת לאדומים מהשרון, כאשר שש דקות לסיום שניר שוקר קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה וגלגל באלגנטיות פנימה. רעננה רשמה ניצחון ליגה ראשון מאז המחזור השני של העונה, בעוד ב"ש ספגה הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים שלה.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בפ"ת, יצא לדרך גם המפגש בין הפועל קריית שמונה להפועל חדרה באצטדיון של הצפוניים. לאחר 18 דקות של משחק, חגי גולדנברג החזיר למרכז כדור שהוגבה והגיע אליו בצד שמאל של הרחבה, מוחמד אבו פאני היה שם כדי לנגוח אותו פנימה, לכבוש משחק שלישי ברציפות ולהעלות את האורחים ליתרון. בתוך תוספת הזמן של המשחק, המארחים היו קרובים לחזרה למשחק כאשר נגיחה של קיליאן שרידן חלפה ליד הקורה, אבל לבסוף היתרון של החדרתיים נשמר והם רשמו ניצחון חוץ חשוב.

במפגש שנעל את יום המשחקים, אירחה מכבי נתניה את מכבי חיפה. במחצית הראשונה רועי קהת כבש מקרוב נגד קבוצתו הקודמת אחרי כדור קרן טוב של ניקו אולסק, אך לאחר בדיקת VAR ביטל שופט המשחק דניאל בר נתן את השער והתוצאה נותרה מאופסת עד להפסקה. בחצי השני של המשחק, הירוקים העלו הילוך: בדקה ה-56 יאניק ווילדסחוט הכין טוב לניקיטה רוקאביצה והחלוץ העלה אותם ליתרון. תשע דקות נוספות חלפו והפעם רוקאביצה תפס את תפקיד המבשל והכין ליובל אשכנזי, שהכפיל את היתרון. בסיום, היהלומים ספגו הפסד שלישי בארבעת משחקיהם האחרון, כאשר בשני הפסדי הבית האחרונים שלהם הם לא הצליחו למצוא את הרשת ולעומת זאת, החיפאים חזרו לנצח לאחר ההפסד הביתי מול המוליכה מכבי תל אביב ביום שני האחרון.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה