חגיגה של סכנין מול כפר קאסם, מהפך מטורף לר"ג מול המוליכה

שלישייה של סכנין העניקו לה ניצחון חוץ גדול. שלושה שערים בארבע דקות לאורדונים הנחילו למכבי פ"ת הפסד שני ברציפות

חמישה משחקים פתחו היום את המחזור ה-19 בלאומית והתקיימו במקביל. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקווה אירחה את הפועל רמת גן אסי באצטדיון המושבה. בדקה התשיעית נשרק פנדל לזכות המלאבסים וגיא חדידה ניצל אותו כדי לדייק מהנקודה הלבנה ולהעלות אותם ליתרון. כשנדמה היה שהמארחים יחזרו למסלול הנצחונות, הגיע בליץ של האורדונים בתוך ארבע דקות בלבד: בדקה ה-73 ירדן אבוחצירה כבש שער שוויון וכעבור שלוש דקות נוספות הוא השלים צמד ועשה מהפך. שחקני פ"ת לא הספיקו להתאושש מהשער שספגו ולאחר דקה פאדי זידאן כבש את השלישי של האדומים, שניצחו בסיום והנחילו למוליכה הפסד שני ברציפות, ארבעה ימים בלבד לאחר הפסד הבכורה שלהם העונה.

עוד באותה השעה, הקבוצה השנייה של פתח תקווה, הפועל, התארחה אצל הפועל אום אל פאחם. בדקה ה-37 אליאור משעלי העלה את המארחים ליתרון וכעבור שש דקות בלבד הם כבר הכפילו אותו, לאחר שכדור שהוגבה ברחבה פגע בבן לוי ונכנס פנימה. שער עצמי. בדקה ה-73 יונס ג'בארין המשיך את החגיגה של האדומים והגדיל את היתרון עם שער משלו. הכחולים אמנם לא ויתרו והצליחו לצמק בזכות צמד שערים של אמאדו סוקונה, בדקות ה-82 וה-90, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. בסיום, ניצחון של המארחים.

במשחק נוסף, מ.ס. כפר קאסם אירחה את בני סכנין. בדקה ה-56 פסק השופט אור לוגסי על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות האורחים ומי שניגש אל הבעיטה היה סארי פאלח, שכבש והעלה אותם ליתרון. בדקה ה-75 אוסאמה חלאילה כבש בנגיחה והכפיל את היתרון. שלוש דקות לסיום, שוב נשרק פנדל לזכות סכנין, הפעם הבועט היה פיראס מוגרבי, שגם כן דייק ובכך גם קבע את תוצאת המשחק.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מ.ס. כפר קאסם

הוסיפו תגובה