מכבי ת"א-בית"ר במשחק המרכזי

המחזור ה-18 בליגת הבורסה לניירות ערך יחל מחר, מכבי חיפה תתארח אצל נתניה ותנסה להישאר קרובה לפסגה

ארבעה משחקים יוציאו לדרך מחר את המחזור ה-18 בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 15:00 יחל הראשון מביניהם, שיפגיש את הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד באצטדיון סמי עופר. האדומים מהכרמל סופרים כבר ארבעה הפסדים רצופים, בהם כבשו רק שער אחד והם יגיעו למפגש הזה בידיעה שאם ימשיכו במגמה הזאת, הם עלולים לצאת מהמירוץ לתפיסת מקום בפלייאוף העליון לקראת חלוקה הליגה. מצד אחד, האורחים יגיעו אחרי שקטעו רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, אבל מצד שני הם יהיו חייבים להתחיל ליצור מומנטום חיובי אם הם רוצים להימנע מלקחת חלק גם העונה במאבקי התחתית. בשעה 17:30 יחל משחק נוסף, בו נועלת הטבלה הפועל רעננה תארח את הפועל באר שבע. מצד המארחים, כל משחק מעתה הוא קריטי ואילו הדרומיים יחפשו לרשום ניצחון בבכורה של מאמנם החדש, יוסי אבוקסיס.

כשעה לאחר פתיחה המשחק במושבה, יצא לדרך גם המפגש בין הפועל קריית שמונה להפועל חדרה. הצפוניים נמצאים בתקופה טובה, כאשר במאזנם הפסד בודד בחמשת המשחקים האחרונים ובכך הם הצליחו להתרחק מעט מן התחתית. המטרה העיקרית של קובי רפואה ושחקניו כעת, היא להמשיך במגמה הזאת ואולי אפילו להתקרב לשישייה הראשונה לקראת תחילת משחקי הפלייאוף. גם האורחים מציגים כדורגל חיובי בזמן האחרון והם ינסו לשמור על המקום החמישי בו הם ממקומים כעת. במשחק האחרון ליום שבת, מכבי נתניה תארח את מכבי חיפה. הצהובים ירצו לרשום ניצחון שני ברציפות ולעשות עוד צעד בדרך לקחת חלק בפלייאוף העליון עונה שלישית ברציפות ואילו הירוקים יחפשו להתאושש מההפסד במשחק העונה ולהשאיר את עצמם קרובים למוליכה.

ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים במסגרת המחזור. בשעה 19:00 תישרק שריקת הפתיחה למפגש בין סקציה נס ציונה להפועל כפר סבא. נקודה אחת בלבד, לטובת הכתומים, מפרידה בין שתי העולות, שממוקמות משני צדדיו של הקו האדום. קרב תחתית מסקרן צפוי להיות בין השתיים, כאשר המארחים מגיעים במומנטום טוב, עם שני נצחונות בשלושת המשחקים האחרונים שלהם ואילו הירוקים, להיפך – ארבעה הפסדים רצופים ושער בודד במסגרתם. ב-20:15 יצא לדרך המשחק השני, שיפגיש את בני יהודה תל אביב והפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. אלישע לוי ינסה להצעיד את הכתומים לניצחון בבכורה שלו על הקווים, לאחר שהם הפסידו בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם ואיבדו את מקומם בין השש הראשונות. האדומים לעומת זאת, שמרו על רשת נקייה לאורך ארבעה משחקים רצוף כבר והם יקוו להמשיך במגמה הזו ואולי אפילו לחלוף על פני המארחים בטבלה, שכן נקודה אחת בלבד מפרידה כרגע בין השתיים.

ביום שני יחתם המחזור עם המשחק המרכזי, שיפגיש את מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר (עקב עונש רדיוס שספגו המארחים). תשעה מתוך עשרת מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים הוכרעו, הצהובים מהבירה לא כבשו בשלושת המפגשים האחרונים שלהם עם האלופה, אך כבשו בכל המשחקים שלהם מאז שהפסידו לה בסיבוב הקודם. שתי הקבוצות מגיעות בכושר טוב, כאשר המוליכה כבשה בשלושת משחקי הליגה שלה 11 שערים, מה שמהווה יותר משליש מסך שעריה העונה ויהיה מסקרן לראות מי תצליח להמשיך את המומנטום שלה – התל אביביים שיעשו עוד צעד בדרך, אולי, לעוד צלחת צהובה-כחולה, או הירושלמיים, שימשיכו לשמור את עצמם קרובים לחלק העליון של הטבלה.

הוסיפו תגובה