מחזור 19 בלאומית יחל מחר

קרב צמרת בין בית"ר לקטמון, ראשל"צ תנסה לשמור על המקום השני. המוליכה תחזור לנצח?

מחר (שישי) יצא לדרך המחזור ה-19 בלאומית עם חמישה משחקים אשר יתקיימו במקביל. המוליכה, מכבי פתח תקווה, שספגה בשבוע האחרון את הפסד הבכורה שלה העונה, תנסה לחזור לנצח כשתארח באצטדיון המושבה את הפועל רמת גן אסי. האורדונים לא צפויים לעשות להם חיים קלים – הם יגיעו למפגש הזה אחרי שחגגו עם שלישייה מול קטמון מהצמרת והתקרבו בעצמם לחלק העליון.

שני משחקים מסקרנים נוספים יפגישו את הפועל אום אל פאחם והפועל פתח תקווה ואת מ.ס. כפר קאסם ובני סכנין. כל הארבע נמצאות על התפר שבין המקומות שמובילים לפלייאוף העליון לאלו שמובילים לתחתון, כאשר למעט סכנין, שבמאזנה נקודה אחת יותר מלשלוש האחרות, כולן עם מאזן נקודות זהה ויהיה מעניין לראות מי מהן, בעיצומו של הסיבוב השני ולקראת חלוקת הליגה, תשיג את הנקודות מהמפגש שלה. במשחקים הנוספים שיתקיימו באותה השעה, הפועל נוף הגליל תארח לדרבי את מכבי אחי נצרת בעילוט והפועל ניר רמת השרון תארח בגרונדמן את נועלת הטבלה, הפועל עפולה.

שלושה משחקים ישלימו את המחזור ביום שני בשעה 19:00. במוקד, מפגש הצמרת בין הפועל קטמון ירושלים לבית"ר תל אביב בת ים באצטדיון טדי. האורחים נמצאים בתקופה נהדרת, כאשר לא הפסידו בשבעת המשחקים האחרונים ורשמו בשישה מתוכם ניצחון. כעת, הם ינסו לנצל את התקופה הפחות טובה של האדומים מהבירה, כדי להמשיך לטפס בצמרת, כאשר בין שתי הקבוצות מפרידות נכון לעכשיו שתי נקודות בלבד. מי שתנסה לשמור על מקומה אל מול השתיים, היא הפועל ראשון לציון, שנמצאת כרגע במקום השני ועלולה לאבד אותו במקרה של ניצחון של קטמון. הכתומים יתארחו אצל הפועל עכו. במשחק הנוסף שיתקיים במקביל, הפועל עירוני אשקלון תארח את הפועל בני לוד רכבת.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה