דרבי חיפאי ברביעי

מחר יחל המחזור ה-15 בליגת הבורסה לניירות ערך: המוליכה תשחק מול בני יהודה, בית"ר תארח רעננה וב"ש בחוץ מול חדרה

מחר (שלישי) יצא לדרך מחזור אמצע השבוע בליגה הבורסה לניירות ערך, 15 במספר. המשחק שיפתח אותו יפגיש באצטדיון המושבה את הפועל כפר סבא והפועל קריית שמונה. נקודה אחת בלבד מפרידה בין השתיים והן מרגישות את הקו האדום נושף בעורפן. כל אחת מהן יודעת שהפסד עלול לסבך אותה בתחתית והן ירצו לצאת עם הנקודות כדי להתרחק מאיזור הסכנה. בשעה 19:30 יחל משחק נוסף, בו הפועל חדרה תארח את הפועל באר שבע באצטדיון נתניה. כאשר הם במרחק של 11 נקודות מהפסגה, הדרומיים יודעים שכל איבוד נקודות נוסף עלול להוציא אותם כמעט סופית מחבורת הצמרת.

ב-20:15 יחלו שני משחקים במקביל, שניהם דרבי ובמוקד שלהם יהיה המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי חיפה תארח את הפועל חיפה. הפעם האחרונה שהירוקים ניצחו דרבי בליגה הייתה במרץ 16 והם ירצו לשנות את זה, כאשר במחזור הקודם הם סיימו בתיקו מול הפועל רעננה ולא קרה עדיין העונה שהם רשמו שני משחקים ברציפות ללא ניצחון. שני המפגשים האחרונים בין השתיים הסתיימו ללא שערים והן יחפשו הפעם לשבור את הרצף הזה כדי למצוא את ההכרעה. באותה השעה, בני יהודה תל אביב תארח את מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד. הכתומים היו היחידים שהצליחו לנצח את האלופה בעונה שעברה והם ינסו שוב להיות אלו שמנחילים לצהובים את הפסד הבכורה שלהם גם בעונה הזו.

ברביעי המחזור יחתם עם שלושה מפגשים נוספים. ב-19:00 יחל הראשון, בו סקציה נס ציונה תארח באצטדיון המושבה את מכבי נתניה. הכתומים סופרים כבר ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון והם ינסו להכניע את היהלומים, שלא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם וספגו בהם שער אחד בלבד. כחצי שעה לאחר פתיחת המשחק במושבה, יחל גם המפגש בין הפועל תל אביב למ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד. שתי הקבוצות בתקופה לא טובה עם רצף משחקים שלילי בליגה וכל אחת מהן תרצה לצאת מהתקופה הזו על חשבון השנייה, כאשר זו שתצא ללא נקודות מהמשחק הזה, עלולה להסתבך באיזור הקו האדום. בשעה 20:15 יחל המשחק שינעל את המחזור, בו בית"ר ירושלים תארח את הפועל רעננה באצטדיון טדי. הניצחון האחרון של האדומים היה לפני סיבוב בדיוק, על הצהובים מהבירה והם יקוו לשבור את הרצף השלילי הזה מול אותה יריבה, אלא שהמארחים לא צפויים להקל עליהם במשימה, מכיוון שהם בתקופה נהדרת, כאשר הצליחו להתקרב מעט לצמרת וירצו להמשיך את המומנטום כדי להמשיך להוות איום על החלק העליון.

הוסיפו תגובה