הסטטוס קוו בצמרת נשמר

מכבי חיפה לא ניצלה את התיקו המוקדם של מכבי ת"א והפער בין השתיים נשאר שלוש נקודות

היום נפתח המחזור ה-14 בליגת הבורסה לניירות ערך, שהוציא לדרך את הסיבוב השני של העונה. במפגש הראשון ליום משחקים זה, אירחה המוליכה מכבי תל אביב את נועלת הטבלה סקציה נס ציונה. כבר לאחר תשע דקות אלעד שחף כבש לזכות הכתומים וקטע לצהובים רצף של 209 ימים ללא ספיגת שער. האורחים לא הספיקו לחגוג יותר מדי זמן וכבר שתי דקות לאחר מכן ארון שוינפלד איזן את התוצאה עם שער מקרוב, לאחר כדור רוחב שהעביר איילון אלמוג. התוצאה הזו נשמרה עד לסיום והאלופה רשמה משחק בית שני ברציפות ללא ניצחון. האורחת אמנם לא עלתה בזכות הנקודה מעל לקו האדום, אך יכולה לצאת מעודדת לקראת המחזורים הבאים לאחר שהציגה יכולת טובה לאורך חלקים רבים מהמשחק.

בשעה 17:300 החל מפגש נוסף, בו הפועל קריית שמונה אירחה את בני יהודה תל אביב. כבר לאחר שבע דקות של משחק, ג'יימס אדני הכין טוב לעומר לקאו והאחרון שלח את הכדור בנגיעה לרשת שערו של אמיליוס זובאס. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, קיליאן שרידן כבש מקרוב והכפיל את היתרון של המארחים. כעשר דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, דור כוכב כבש שער מצמק ונתן לכתומים תקווה לחזור, אך הצפוניים עמדו יפה במשימה שלהם לשמור על התוצאה ורשמו בסיום ניצחון שני ברציפות. האורחים לעומת זאת, ספגו את ההפסד השני ברציפות.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בק"ש, החל גם המפגש בין הפועל חיפה להפועל כפר סבא באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-28 בובקר טראורה שלח את מחמוד יוסף קדימה, האחרון ניער את השומר שלו ובעט טוב פנימה, בדרך ליתרון של הירוקים. בדקה ה-41 האורחים קיבלו הזדמנות להכפיל את היתרון, כאשר נשרק פנדל לזכותם, אך הכדור של בנג'מין קוקו נעצר על ידי יסמין בוריץ' והתוצאה נותרה כפי שהייתה. שתי דקות מפתיחת החלק השני, טראורה תפס הפעם את תפקיד הכובש והכפיל את היתרון של קבוצתו. בסיום, כפ"ס רשמה ניצחון ראשון מאז המחזור השישי ואילו החיפאים נעצרו אחרי שני נצחונות רצופים.

במפגש האחרון לערב משחקים זה, הפועל רעננה אירחה את מכבי חיפה באצטדיון המושבה. הירוקים עלו למשחק אחרי שידעו את התוצאה במשחקה של מכבי ת"א ורצו לנצל אותה על מנת לנצח ולהיצמד אליה. בפועל, הם נתקלו ביריבה עיקשת ולא הצליחו למצוא את הרשת עד לסיום, בו סיימו גם הם בחלוקת נקודות עם האדומים מהשרון ובכך למעשה נשמר הסטטוס קוו בצמרת. האדומים רשמו תיקו רביעי ברציפות, כאשר הניצחון האחרון שלהם היה אי שם במחזור השני של העונה.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה