ב"ש-בית"ר במשחק המרכזי

המחזור ה-14 יוציא מחר לדרך את הסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך

ארבעה משחקים יפתחו מחר (שבת) את המחזור ה-14 והראשון לסיבוב השני של ליגת הבורסה לניירות ערך. במוקדם מביניהם, המוליכה מכבי תל אביב תארח את נועלת הטבלה סקציה נס ציונה. הצהובים ירצו להמשיך את המגמה מהסיבוב הראשון ולהמשיך לשמור על רשת נקייה מפתיחת העונה, כאשר מנגד הכתומים יחפשו לצאת עם נקודות חשובות, על מנת לא להמשיך להסתבך באיזור שעלול להוביל אותם חזרה לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד. מאוחר יותר, הפועל קריית שמונה תארח את בני יהודה תל אביב. גם מצבם של הצפוניים לא מזהיר והם נמצאים נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום. אחרי הניצחון החשוב שהם רשמו במחזור הקודם, ינסה קובי רפואה לדחוף את השחקנים שלו לרשום אחד נוסף ולצאת לדרך חדשה.

בשעה 18:30, הפועל חיפה תארח את הפועל כפר סבא באצטדיון סמי עופר, כאשר האדומים יקוו להמשיך את המומנטום הטוב שהם נמצאים בו ולטפס עוד לכיוון הצמרת, בעוד הירוקים ירצו לרשום ניצחון ראשון מאז המחזור השישי, מכיוון שהרצף השלילי שלהם מהתקופה האחרונה דירדר אותם אל התחתית וכעת הם כבר קרובים לאיזור הסכנה. במפגש המאוחר מבין משחקי השבת, הפועל רעננה תארח באצטדיון המושבה את מכבי חיפה. האדומים מהשרון ממוקמים כעת מתחת לקו האדום ויודעים ששום תוצאה מלבד ניצחון לא תוכל לספק אותם. ניסו אביטן יתייצב על הקווים אצלם בפעם הראשונה וינסה להוציא אותם מהרצף השלילי. הירוקים לעומת זאת, יגיעו למפגש לאחר שידעו איזו תוצאה עשתה מכבי ת"א מוקדם יותר באותו היום וידעו שהם יהיו חייבים לכל הפחות לא לתת לפער לגדול ובמקרה הטוב – להיצמד אל האלופה, במקרה של מעידה שלה.

ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים במסגרת המחזור. במוקדם מביניהם, מ.ס. אשדוד תארח באצטדיון הי"א את הפועל חדרה. אחרי פתיחת עונה טובה, שתי הקבוצות לא טעמו ניצחון כבר תקופה ארוכה ואיבדו גובה בטבלה, כאשר הן נמצאות צמודות האחת לשנייה. כעת, כל אחת תקווה לצאת עם הנקודות מהמפגש הזה, על מנת לא להמשיך לצלול ואולי אפילו להיגרר למאבקי תחתית. מאוחר יותר, משחק נוסף יצא לדרך, בו מכבי נתניה תארח את הפועל תל אביב. היהלומים נמצאים בתקופה טובה לאחרונה, כאשר הם הצליחו לאסוף 10 נקודות מתוך 12 אפשריות בארבעת המשחקים האחרונה שלהם. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ירצו להמשיך את המגמה גם כאן, מול הקהל הביתי, ולשמור על הסיכויים שלהם לקחת חלק גם העונה במשחקי הפלייאוף העליון. מן העבר השני, האדומים יגיעו מעודדים לאחר שלקחו שלוש נקודות חשובות במחזור האחרון והם יודעים שאם הם מעוניינים להתרחק לגמרי מאיזור התחתית – הם יהיו חייבים להמשיך לשפר את קצב צבירת הנקודות שלהם.

ביום שני, המשחק המרכזי ינעל את המחזור והוא יפגיש את הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים באצטדיון טוטו טרנר. האדומים הפסידו בארבעה מששת המשחקים האחרונים שלהם ובשני משחקי הבית האחרונים שלהם. לעומת זאת, הצהובים לא הצליחו לגבור עליהם במסגרת הליגה מאז אפריל 2013. כעת, כאשר שתי הקבוצות מחזיקות במאזן זהה עד כה העונה, הן ינסו לשבור את הנתונים השליליים הללו ולא להמשיך לאבד גובה במאבקי הצמרת.

הוסיפו תגובה