ב"ש-מכבי חיפה במשחק המרכזי

המחזור ה-13 בליגת הבורסה לניירות ערך יחל מחר: מכבי ת"א תארח את נתניה ותנסה לסגור סיבוב ללא ספיגה

מחר (שבת) יצא לדרך מחזור נוסף בליגת הבורסה לניירות ערך, זה שיחתום את הסיבוב הראשון של העונה. ארבעה משחקים יתקיימו בשבת ויפתחו אותו, כאשר במוקדם מביניהם הפועל רעננה תארח את הפועל כפר סבא. האדומים לא ניצחו מאז המחזור השני והם יודעים שאם לא ינצחו את המשחק הביתי הזה הם ימשיכו לשקוע בתחתית ולהסתבך לקראת הסיבוב השני והחשוב. מאוחר יותר, הפועל חיפה תארח באצטדיון סמי עופר את בני יהודה תל אביב לקרב בו המנצחת תעשה צעד חשוב בדרך ללבסס את עצמה כקבוצה ששייכת לחלק העליון, כאשר כרגע יש לשתיהן את אותו מספר נקודות.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בחיפה, יחל גם המפגש בין הפועל קריית שמונה לסקציה נס ציונה. המשחק, אשר יתקיים באצטדיון של הצפוניים, יפגיש את השתיים לקרב תחתית חשוב, בו כל אחת מהן ממש זקוקה לנקודות, מכיוון ששתיהן כרגע תופסות את שני המקומות שמתחת לקו האדום. במפגש שינעל את יום משחקים זה, תארח המוליכה מכבי תל אביב את מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד. האלופה הצליחה לפתוח כבר פער של שש נקודות בפסגה ואם היא תצליח לנצח גם את המשחק הזה ולשמור על רשת נקייה, היא תסיים סיבוב ראשון שלם ללא ספיגה. היהלומים יהיו מי שינסו לשנות את מאזן זה, כאשר הם יגיעו לאחר שלושה נצחונות רצופים ויקוו להמשיך את המומנטום החיובי.

ביום ראשון יתקיימו שני משחקים נוספים במסגרת המחזור. המוקדם יותר מבין השניים, יפגיש את הפועל חדרה והפועל תל אביב באצטדיון נתניה. שתי הקבוצות נמצאות בתקופה לא טובה ויחפשו לצאת עם שלוש הנקודות מהמשחק הזה, על מנת לשמור את עצמן רחוקות מהתחתית. כחצי שעה לאחר פתיחת המשחק בנתניה, יצא לדרך גם המפגש באצטדיון הי"א, בין מ.ס. אשדוד לבית"ר ירושלים. הצהובים מהבירה הצליחו לאט לאט לנגוס בפער מהקבוצות שמעליהם והם יחפשו לנצל את הירידה ביכולת של הדרומיים לעומת זו של פתיחת העונה, כדי להמשיך במגמה הזאת.

ביום שני המחזור יחתם עם המשחק המרכזי בין הפועל באר שבע למכבי חיפה באצטדיון טוטו טרנר. האדומים לא הצליחו לנצח את הירוקים בכל העונה שעברה ועכשיו, כשהחיפאים יתייצבו למשחק אחרי שמונה משחקים ללא הפסד, המארחים יודעים שעומדת בפניהם משימה קשה. שתי הקבוצות מנסות להישאר קרובות למוליכה, אך מתקשות לשמור על יציבות והן איבדו נקודות חשובות במחזורים האחרונים. כעת, הדרומיים יודעים שאיבוד נקודות כאן ירחיק אותם אפילו מהקרב על המקום השני ואילו האורחים מבינים שאחרי התיקו שלהם במשחק האחרון, שהרחיק אותם ממכבי ת"א אפילו יותר, אסור להם שוב למעוד.

הוסיפו תגובה