מכבי פ"ת תנסה להמשיך להגדיל את הפער בפסגה

המחזור ה-14 בלאומית יחל מחר והמלאבסים יארחו את כפר קאסם. ראשל"צ תתארח אצל אשקלון, קטמון מול עכו בטדי

מחר (שישי) יצא לדרך המחזור ה-14 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יתקיימו במקביל והוא יושלם בשני עם שלושה נוספים, שיערכו גם כן באותה השעה. במוקד משחקי שישי, המוליכה מכבי פתח תקווה תארח את מ.ס. כפר קאסם באצטדיון המושבה. הכחולים מובילים את הטבלה עם שש נקודות הפרש והם ינסו להמשיך לשמור את עמודת ההפסדים שלהם ריקה ולהשאיר את יתר הקבוצות רחוקות ממנה. מי שבמשחק המקביל תארוב למעידה של המלאבסים, זו הפועל קטמון ירושלים, שתארח באצטדיון טדי את הפועל עכו. מאז נעצרו האדומים מהבירה אחרי רצף של שבעה נצחונות, הם סופרים נקודה אחת בלבד בשני המשחקים האחרונים ויודעים שאם הם לא רוצים להישאר מחוץ למירוץ לעליית ליגה, הם חייבים לחזור לנצח.

עוד באותה השעה, הפועל אום אל פאחם תארח את הפועל נוף הגליל באצטדיון עפולה. המארחים הצליחו לחזור למרחק סביר מהמקומות הראשונים ויקוו לרשום ניצחון שני ברציפות, שאולי יקרב אותם אפילו יותר במקרה של תוצאות שישחקו לטובתם ביתר המגרשים. בשני המשחקים הנוספים שיתקיימו במקביל, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל פתח תקווה באצטדיון עילוט ובית"ר תל אביב בת ים תצא למשחק חוץ את הפועל בני לוד רכבת.

בשני כאמור, יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. השנייה בטבלה, הפועל ראשון לציון, תצא למשחק חוץ אצל הפועל עירוני אשקלון. הכתומים אמנם פספסו הזדמנות לברוח לקטמון במחזור האחרון, אך הם עדיין נקודה מעליהם ויודעים שהם תלויים אך ורק בתוצאות הטובות של עצמם, כאשר ינסו להוציא אחת כזאת כבר במפגש הזה עם הדרומיים, שאמנם מגיעים מהתחתית, אך זאת בעיקר בשל הפחתת הנקודות איתה פתחו את העונה והם מציגים יכולת לא רעה בכלל, שעלולה לגרום לצרות למארחים. במשחק נוסף, הפועל ניר רמת השרון ובני סכנין, להן מאזן נקודות זהה, יפגשו לקרב ראש בראש במטרה לברוח האחת לשנייה ולהתבסס כקבוצת צמרת. עוד במקביל, נועלת הטבלה, הפועל עפולה, תארח את הפועל רמת גן אסי.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה