הפועל ת"א-בית"ר במשחק המרכזי

המחזור ה-11 בליגת הבורסה לניירות ערך יחל מחר: המוליכה בחוץ מול ק"ש, מכבי חיפה אצל חדרה וב"ש תארח את בני יהודה

לאחר פגרת הנבחרות ושזרוע החורף, ליגת הבורסה לניירות ערך תחזור עם המחזור ה-11, שיצא לדרך מחר (שבת) עם חמישה משחקים וינעל בראשון עם שניים נוספים, ביניהם המשחק המרכזי. שני מפגשים יפתחו אותו, כאשר באחד מהם הפועל חיפה תארח את מכבי נתניה באצטדיון סמי עופר ובשני הפועל רעננה תארח את סקציה נס ציונה באצטדיון המושבה. במפגש בחיפה, האדומים ינסו להתאושש מההפסד במחזור הקודם ולשמור על מקומם בחלק העליון של הטבלה ואילו היהלומים יקוו לרשום ניצחון שני ברציפות וליצור מומנטום חיובי, שיוציא אותם מהתחתית. במשחק שיתקיים באצטדיון הפתח תקוואי, שתי האחרונות בטבלה תיפגשנה לדו קרב ראש בראש, בו כל אחת מהן תנסה לשפר עמדתה ואולי לצאת מאיזור הסכנה.

בשעה 17:30 יחל משחק נוסף, בו הפועל קריית שמונה תארח את המוליכה מכבי תל אביב. האלופה תנסה לשמור על הפער שלה בפיסגה ולחזור עם שלוש נקודות ממשחק החוץ הזה, בעוד המארחים יודעים שמעידה אחת והם עלולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום. מי שתארוב לתוצאה טובה של הצפוניים זו הפועל באר שבע, שתחל ב-19:50 את המשחק הביתי שלה מול בני יהודה תל אביב ותנסה לעשות את שלה כדי לכל הפחות לשמור את עצמה קרובה. בתווך, יצא לדרך בשעה 18:00 המשחק בין מ.ס. אשדוד להפועל כפר סבא.

בראשון, כאמור, המחזור יחתם עם שני המשחקים האחרונים במסגרתו. במוקד, המשחק המרכזי בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד. האדומים נמצאים בנקודה שבה הם יודעים שניצחון יכול לבסס אותם כקבוצת אמצע טבלה ומעלה ולהרחיק אותם משמעותית מהתחתית ואיזור הקו האדום, אך הפסד עלול להחזיר אותם לשם ולסבך אותם. גם בשביל הצהובים מדובר בנקודת מפנה – אם הם מעוניינים להשתייך לחבורת הצמרת, כל תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון. במשחק שיצא לדרך רבע שעה לפני כן, מכבי חיפה תנסה להישאר צמודה למוליכה ואולי אף לדלג מעליה במקרה של מעידה שלה, כשתצא למשחק חוץ אצל הפועל חדרה.

הוסיפו תגובה