בית"ר ניצחה את בני יהודה, 2:2 בין נס ציונה לחדרה

הצהובים שחורים רשמו ניצחון שלישי רצוף. שחקניו של אורי גוטמן הובילו פעמיים, אבל העולה החדשה הצליחה לחזור

המחזור השמיני בליגת הבורסה לניירות ערך נמשך הערב עם שני משחקים – סקציה נס ציונה והפועל חדרה נפרדו ב-2:2 ובית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את בני יהודה תל אביב. עוד לפני המשחק המרכזי מחר בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע, כבר הערב הפך המחזור השמיני לפורה ביותר עם 21 כיבושים.

במשחק הראשון של הערב אירחה נס ציונה את חדרה במושבה במטרה להשיג ניצחון בכורה בליגה – אלא שדווקא האורחים חגגו ראשונים, כבר בדקה החמישית: קוגבניה פרץ בימין והשאיר ללוסיו, שכבש בבעיטה שטוחה והעניק לקבוצתו יתרון מהיר. חדרה ניסתה להכפיל עם זיקרי המסוכן בהתקפה, אבל הסיומת של המחצית הייתה שייכת לנס ציונה: צירופי מסירות הסתיימו בבעיטה של רז שטיין לרשת – 1:1 בסיום 45 הדקות הראשונות. בדקה ה-58 חדרה חזרה להוביל, אחרי שחגי גולדנברג כבש מתוך הרחבה וקבע 2:1. המארחת לא ויתרה וכבר בחלוף 5 דקות איזנה בשנית את התוצאה: הפעם שטיין היה בתפקיד המבשל ומוסה מאזו כבש מקרוב בדרך ל-2:2. זו גם הייתה תוצאת הסיום – חדרה לא מצליחה להשיג ניצחון שני רצוף, ומנגד נס ציונה קוטעת רצף של שני הפסדים.

באצטדיון בלומפילד פגשה בני יהודה תל אביב את בית"ר ירושלים. על סף הירידה למחצית תרגיל מוצלח של לוי גרסיה ושלומי אזולאי הסתיים בשער מקרוב של האחרון בדרך ל-1:0. הכתומים, שרשמו שני ניסיונות כיבוש בלבד ב-45 הדקות הראשונות, מיעטו לסכן את השער של ניצן גם במחצית השנייה. בית"ר ניצלה זאת ובדקה ה-67 הכפילה את התוצאה: בעיטה חזקה של עלי מוחמד מתוך הרחבה הכניעה את זובאס שהגיב לא טוב – 0:2 לצהובים שחורים. התוצאה נשמרה עד לסיום: בית"ר עם ניצחון שלישי רצוף, ומנגד בני יהודה רושמת משחק נוסף ללא ניצחון – הרביעי במספר.

 


הצהובים שחורים חוגגים, הערב באצטדיון בלומפילד (צילום: האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

 

הוסיפו תגובה