קרב על המקום השני בעפולה

מחזור 10 בלאומית: שתיים מהקבוצות הכי חמות בליגה, אום אל פאחם וקטמון, במפגש ראש בראש

הערב (חמישי) יצא לדרך המחזור העשירי בליגה הלאומית עם המפגש בין שתיים מהקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר בליגה, הפועל אום אל פאחם והפועל קטמון ירושלים, באצטדיון עפולה. העולה מליגה א' נמצאת במומנטום אדיר וסופרת כבר שישה נצחונות רצופים. מנגד, האדומים מהבירה מחזיקים גם כן ברצף מרשים, כאשר במאזנם חמישה נצחונות בחמשת משחקיהם האחרונים. לשתי הקבוצות 19 נקודות ערב פתיחת המחזור ויהיה מסקרן לראות מי מהן תצליח להמשיך ביכולת המצוינת מהמחזורים האחרונים, לקחת את שלוש הנקודות מהמשחק הזה ולטפס מעל השניה בטבלה.

מחר המחזור יושלם עם יתר המשחקים, אשר יערכו כולם במקביל. במוקד, המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה תנסה לשמור את כל השאר רחוקות, כאשר תצא למשחק חוץ מול הפועל עירוני אשקלון. המלאבסים הראו הרבה אופי במשחק האחרון שלהם כשחזרו מפיגור לניצחון וינסו לעשות את המשימה הפעם קלה, בדרך לניצחון נוסף. הדרומיים לא צפוים לעשות להם חיים קלים, שכן גם הם בכושר טוב ולאחר שהצליחו למחוק את מינוס הנקודות איתו פתחו את העונה, הם ירצו להמשיך ולהתקדם במעלה הטבלה. עוד באותה השעה, הפועל ראשון לציון תתארח אצל הפועל פתח תקווה. הכתומים מעיר היין יקוו לתוצאה שתשרת אותם במשחק בעפולה בין אום אל פאחם לקטמון והם ינסו לנצל את זה כדי לתפוס את המקום השני על חשבון השתיים. המארחים לעומת זאת, עדיין מחפשים יציבות העונה ויודעים שניצחון כאן מול הקהל הביתי יעזור להם להתחיל לבסס את עצמם כקבוצת צמרת.

במשחק נוסף, הפועל ניר רמת השרון תארח באצטדיון גרונדמן את מ.ס. כפר קאסם. אחרי שאיבדו מעט גובה בצמרת וספגו הפסד מאכזב במחזור האחרון, ינסו המארחים לחזור לנצח ולהתקרב מעט אל הקבוצות שמעליהם. מן העבר השני, לקח זמן לעולה מליגה א' להשיג את ניצחון הבכורה שלהם, אך עכשיו משהשיגו אותו, הם סופרים כבר שניים כאלו ברציפות ויודעים שאם ירשמו את השלישי במפגש הזה, הם יעקפו את היריבה ויתחילו לבסס את עצמם כמי ששייכים לחלק העליון של הטבלה. יתר המשחקים: מכבי אחי נצרת – הפועל רמת גן אסי, בית"ר תל אביב בת ים – בני סכנין, הפועל עפולה – הפועל עכו והפועל בני לוד רכבת – הפועל נוף הגליל.

צילומים: מחלקות המדיה של הפועל קטמון ירושלים והפועל אום אל פאחם

הוסיפו תגובה