בית"ר חגגה מול נתניה

הצהובים מהבירה התאוששו מהתבוסה במחזור הקודם, היהלומים ספגו שלישייה שבוע שני ברציפות

הערב נמשך המחזור השישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים נוספים. הראשון שיצא לדרך הפגיש את בני יהודה תל אביב והפועל כפר סבא באצטדיון בלומפילד. שש דקות בלבד מהפתיחה, אליסון דוס סנטוס כבש לשער קבוצתו והעניק לירוקים את היתרון. עד לסיום, הכתומים לחצו, האורחים ניסו לנצל את היציאה שלהם קדימה כדי להכריע את המשחק סופית, אך שתיהן לא הצליחו למצוא את הרשת והתוצאה נותרה בעינה בתום המשחק. האורחים רשמו את הניצחון השני שלהם העונה ואילו המארחים ספגו את הפסד הבכורה.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בבלומפילד, החל באצטדיון המושבה המפגש בין הפועל רעננה להפועל תל אביב. המארחים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים, לאחר שעידו לוי התרומם לכדור קרן של אור דסה וכבש בנגיחה. האורחים התאוששו מהר ועשר דקות לאחר מכן דמבה קמארה כבש מהנקודה הלבנה את שער הבכורה שלו בקבוצה והשווה את התוצאה. שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השניה, התל אביביים הצליחו להשלים מהפך, כשפרנסיס קיירמה כבש גם הוא את שער הבכורה שלו. על אף המהפך, השחקנים של ניסו אביטן לא הצליחו לשמור על היתרון שלהם עד לסיום, מכיוון שבדקה ה-80 התקפה של רעננה הסתיימה בשער של כארם ארשיד, שקבע חלוקת נקודות בסיום והותיר את הפועל ת"א עדיין ללא ניצחון העונה.

בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי נתניה אירחה את בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות הגיעו אל המשחק הזה לאחר תבוסה במחזור הקודם ורצו להתאושש, אך הייתה רק אחת שהצליחה לעשות את זה, ובגדול: מהרגע הראשון הצהובים מהבירה שלטו וכבר בדקה ה-19 הם הביאו את זה לידי ביטוי, כשלוי גארסיה פרץ נהדר באגף ימין, מצא את גדי קינדה בתוך הרחבה והאחרון עשה סיבוב נהדר ונעץ את הכדור בחיבורי השער של דני עמוס. האורחים לא הורידו הילוך ולא הרבה זמן לאחר מכן מהלך מצוין של גארסיה, הפעם באגף שמאל, הסתיים בשריקה לכדור עונשין מ-11 מטר. שי קונסטנטין היה מי שניגש אל הבעיטה, דייק והכפיל את היתרון. עדיין בתוך המחצית הראשונה, שוב הבית"רים יצאו קדימה, עלי מוחמד חדר לרחבה, העביר כדור רוחב אל שלומי אזולאי והחלוץ סיים מצוין והוריד את הקבוצה שלו להפסקה ביתרון מבטיח. בחצי השני של המשחק, בית"ר הורידה מעט את הקצב ובדקה ה-60 איתמר ניצן הורחק בכרטיס אדום ישיר לאחר שביצע עבירה על רון אשכנזי. היהלומים ניסו לנצל את היתרון המספרי על מנת לחזור למשחק, אך בלא הצלחה. בסיום, הירושלמיים היו אלו שהתאוששו מהתבוסה במשחק הקודם ואילו הנתנייתיים, ספגו את אותה תבוסה בדיוק, הפעם בביתם.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של בית"ר ירושלים

הוסיפו תגובה