מכבי פ"ת תנסה לשמור על המקום הראשון

המלאבסים יארחו את לוד, ראשל"צ ורמה"ש יקוו למעידה

המחזור השביעי בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה משחקים אשר יערכו במקביל והוא יושלם עם שלושה נוספים בשני. במוקד, מכבי פתח תקווה, שעלתה בשבוע שעבר לראש הטבלה, תנסה לשמור על מקומה כשתתארח אצל הפועל בני לוד רכבת. המארחים מצידם סופרים כבר ארבעה הפסדים והם ינסו להשיג ניצחון ביתי על מנת לא להמשיך ולהידרדר לתחתית.

עוד באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים תארח את הפועל עפולה. האדומים מהבירה רשמו ניצחון מרשים במשחק האחרון שלהם והם יקוו להמשיך במומנטום החיובי על מנת לתקוע יתד בצמרת. האורחים לא צפוים לעשות להם חיים קלים, מכיוון שהם הקבוצה היחידה בליגה שלא הצליחה לנצח עדיין והם ממוקמים כעת מתחת לקו האדום. הצפוניים יודעים שהם חייבים לרשום את ניצחון הבכורה שלהם העונה, אחרת הם ימצאו את שאר הקבוצות פותחות פער עליהם בטבלה. בשלושת המשחקים שיערכו במקביל, מ.ס. כפר קאסם תארח את הפועל פתח תקווה, הפועל נוף הגליל את הפועל רמת גן אסי ובית"ר תל אביב בת ים תצא למשחק חוץ אצל הפועל עכו.

בשני, כאמור, המחזור יושלם עם שלושה משחקים נוספים. במרכזם, שתי קבוצות שרצות צמוד למכבי פ"ת בצמרת ינסו להתקרב ואולי אפילו לעקוף את המוליכה בדרך לפיסגה. אחת מהן זו הפועל ראשון לציון, שרשמה במשחק האחרון שלה את ההפסד הראשון העונה ואיבדה את ראשות הטבלה. כעת, ינסו הכתומים לחזור למסלול הנצחונות כשיפגשו בביתם את בני סכנין. האורחים מנגד, לא יוותרו בקלות על המשחק הזה, לאחר שפתחו את העונה בצורה לא טובה והם יהיו מעוניינים לנצח ולהתחיל לעמוד בציפיות שלהם מעצמם.

הקבוצה השניה היא זו הממוקמת במקום השני – הפועל ניר רמת השרון, שמציגה יכולת נפלאה לאחרונה וסופרת כבר ארבעה נצחונות רצופים. אחד נוסף, בתוספת הפסד של המלאבסים, יכול להוביל את הקבוצה מהשרון לראש הטבלה. גם היריבה שלהם, הפועל אום אל פאחם, תבוא למפגש על מנת לצאת ממנו עם הנקודות, שכן גם לעולה החדשה יש מומנטום מצוין והיא צפויה להיות יריבה עיקשת. במשחק השלישי שיערך במקביל, הפועל עירוני אשקלון תארח את מכבי אחי נצרת.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי פתח תקווה

הוסיפו תגובה