מכבי פ"ת ניצחה בדרבי

הושלם המחזור השישי בלאומית: קטמון הביסה את לוד, הפסד בכורה לראשל"צ

המחזור השישי בלאומית יצא לדרך ביום חמישי עם שלושה משחקים והושלם בשישי עם החמישה הנותרים, אשר התקיימו כולם במקביל. בחמישי, נערך הדרבי של העיר פתח תקווה. מכבי הייתה זו ששלטה מהפתיחה ולאחר לא מעט איומים, בדקה ה-61 היא גם באה על שכרה, כאשר כדור קרן שהוגבה מצא את הראש של לידור כהן וממנו הגיע לרשת. בדקה ה-86 ליאל עבדה הפעלתן מצא את מוחמד סרסור על סף הרחבה והאחרון שלח בנגיעה כדור מדויק היישר לפינת השער של ברק לוי, בדרך להכפלת היתרון והבטחת הניצחון, בזכותו עלתה מכבי לראש הטבלה.

מי שאיבדה את המקום הראשון הייתה הפועל ראשון לציון, שכבר הובילה על מכבי אחי נצרת 2-0, אך נכנעה למהפך נהדר של הירוקים וספגה את הפסד הבכורה שלה העונה. במשחק השלישי שנערך באותו הערב, מ.ס. כפר קאסם רשמה את ניצחון הבכורה שלה בליגה הלאומית, כשהפכה את התוצאה לאחר שבית"ר תל אביב בת ים כבר הובילה עליה.

במסגרת משחקי שישי, בני סכנין אירחה את הפועל נוף הגליל באצטדיון דוחא. בדקה ה-22 קסילירסת אנגומה העלה את המארחים ליתרון. לפני סיום המחצית הראשונה תומר סוויסה הורחק משורות האורחים, אלא שלמרות ההרחקה דווקא הם היו הקבוצה שעלתה למחצית השניה חזק יותר ובזכות שערים של יובל אבידור בדקה ה-50 וים כהן בדקה ה-87 הצליחו להשלים את המהפך, לרשום ניצחון בכורה העונה ולהנחיל למארחת את ההפסד השלישי שלה בשישה משחקים.

עוד באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים חגגה עם רביעייה לרשת של הפועל בני לוד רכבת במגרשה של המפסידה, כשוויליאם אגדה השלים צמד אצל האדומים מהבירה. הפועל אום אל פאחם השלימה ניצחון שלישי ברציפות, בחוץ מול הפועל עפולה והפועל ניר רמת השרון כבשה שלישייה לרשת של הפועל עירוני אשקלון, בדרך לעלות עד למקום השני. המפגש בין הפועל רמת גן אסי להפועל עכו הסתיים בניצחון של האורדונים.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה