דרבי פ"ת במחזור השישי

שתי המלאבסיות יאבקו על שלוש נקודות במושבה, ראשל"צ תנסה לשמור על המקום הראשון

הערב (חמישי) יפתח המחזור השישי בליגה הלאומית עם שלוש משחקים שיערכו באותה השעה והוא יושלם עם חמישה נוספים שיתקיימו מחר, גם כן במקביל. כבר הערב נקבל מפגש מסקרן, כאשר שתי הקבוצות מפתח תקווה, הפועל ומכבי, תיפגשנה לקרב ראש בראש על שלוש נקודות והצהרת כוונות לגבי צמרת הטבלה. לאחר פתיחת עונה טובה, היכולת של הפועל מעט דעכה והיא רשמה שני הפסדים רצופים. כעת, היא תרצה לנצח את המשחק היוקרתי הזה ולחזור למסלול החיובי. מכבי לעומת זאת, הצליחה להיות יציבה יותר ונותרה ללא הפסד ליגה כשהיא במקום השני, והיא תנסה לשמור על המצב הזה כך גם לאחר המפגש עם היריבה העירונית.

היחידה חוץ ממכבי פ"ת שהצליחה לשמור על מאזן ללא הפסד זו הפועל ראשון לציון, שגם מובילה את הטבלה כרגע והיא תצא באותה השעה למשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת באצטדיון עילוט. הכתומים ירצו לרשום את הניצחון החמישי שלהם העונה, בעוד הירוקים יקוו לשנות את המאזן השלילי שיש להם כעת. במשחק הנוסף שיתקיים הערב בית"ר תל אביב בת ים תארח את מ.ס. כפר קאסם.

מחר כאמור, יערכו חמישה משחקים נוספים. במוקד, בני סכנין תארח את הפועל נוף הגליל באצטדיון דוחא. המארחים פיספסו השבוע הזדמנות לזכות בגביע הטוטו של הלאומית וגם בליגה הם מתקשים לספק את הסחורה. מנגד, המצב של האורחים אפילו פחות טוב, שכן הם נמצאים במקום האחרון בטבלה ועדיין לא הצליחו להשיג ניצחון עד כה. מסקרן יהיה לראות איך המשחק הזה יתפתח באצטדיון הצפוני.

במקביל, הפועל ניר רמת השרון תארח באצטדיון גרונדמן את הפועל עירוני אשקלון. המארחים חווים פתיחת עונה נהדרת, הם ממוקמים במקום השלישי וינסו להמשיך ולשחק כדורגל חיובי במטרה לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הביתי הזה. מן העבר השני, גם הדרומיים יגיעו למפגש הזה מעודדים, לאחר שהצליחו בשבוע האחרון למחוק את המינוס איתו פתחו את העונה ויקוו להמשיך ולצבור נקודות בקצב הטוב שבו צברו עד עכשיו. במשחקים הנוספים של מחר הזוכה הטרייה בגביע הטוטו, הפועל רמת גן אסי, תארח את הפועל עכו, הפועל עפולה את הפועל אום אל פאחם והפועל קטמון ירושלים תגיע למשחק חוץ אצל הפועל בני לוד רכבת.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה