ניצחון למכבי ת"א על מכבי חיפה

האלופה רשמה ניצחון ראשון בבלומפילד המחודש, הירוקים עם הפסד בכורה העונה

הערב יצא לדרך המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. הראשון וזה שפתח אותו, הפגיש את מכבי נתניה והפועל כפר סבא באצטדיון של היהלומים. לאחר מחצית שלמה של גישושים בשני הצדדים, הירוקים הצליחו לעלות ליתרון שבע דקות מפתיחת החצי השני, כשבאבאקר טראורה קיבל כדור באגף ימין, חתך למרכז ובעט לפינה הרחוקה. הצהובים התעשתו כעבר זמן מה, החלו ללחוץ ובדקה ה-65 הצליחו להשיג את שער השוויון, לאחר שאביב אברהם השתלט על ריבאונד וכבש מתוך הרחבה. עשר דקות לסיום התשעים, שוב התקפה של המארחים, הכדור הגיע אל רומן גולובארט בתוך הרחבה והבלם הספרדי בעט שטוח וחזק פנימה. כשנדמה היה כבר שהיהלומים בדרך לניצחון, עמוק בתוך תוספת הזמן נשרק פנדל לזכות האורחים והקפטן עומר פדידה ניצל אותו כדי לקבוע שוויון דרמטי בסיום.

בשעה 19:00 החל משחק נוסף ובו סקציה נס ציונה אירחה באצטדיון המושבה את בני יהודה תל אביב. לא חלפו יותר משש דקות מפתיחת המשחק וסגס תאמבי כבש לזכות האורחים והעלה אותם ליתרון. במחצית השניה המארחים לחצו במטרה לחזור למשחק וגם הגיעו למספר מצבים מסוכנים, אך לא הצליחו למצוא את הרשת עד לסיום. בני יהודה רשמה את הניצחון השני שלה העונה ונותרה ללא הפסד, נס ציונה לעומת זאת נשארה עם נקודה בודדת במאזנה.

בשעה 20:30 החלו שני משחקים נוספים, ביניהם המשחק המרכזי, בו מכבי תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את מכבי חיפה. בדקה ה-37 כדור שהוכנס לתוך הרחבה פגע בטרנט סיינסבורי ונכנס לשער קבוצתו, שער עצמי שהעלה את הצהובים ליתרון. עד לסיום נרשמו מצבים בשני הצדדים, אך אף אחד מהם לא מצא את דרכו אל הרשת והתוצאה נשמרה כך. האלופה רשמה את ניצחון הבכורה שלה בבלומפילד נמחודש, נותרה ללא הפסד וללא ספיגת שער, ועלתה, לפחות זמנית, לראש הטבלה. לירוקים לעומת זאת, היה זה ההפסד הראשון העונה.

במקביל, הפועל קריית שמונה אירחה את בית"ר ירושלים. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וירדו לחדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. עם פתיחת החלק השני של המשחק, גדי קינדה כבש לזכות הצהובים והעלה אותם ליתרון. בדקה ה-71 עלי מוחמד פרץ לרחבה, העביר כדור רוחב שהגיע לקינדה והקשר ניסה להבקיע עם העקב, אך הכדור שלו נהדף והגיע אל תמיר עדי, שמכ-16 מטר בעט שטוח ומדויק לפינה השמאלית של שערו של דזיוגאס ברטקוס והכפיל את היתרון. בסיום, הקבוצה מהבירה רשמה את הניצחון הראשון שלה העונה ואילו הצפוניים נותרו עם אפס נקודות וארבעה הפסדים בארבעה משחקים.

הוסיפו תגובה