מכבי ת"א-מכבי חיפה במשחק המרכזי

הצהובים יארחו את הירוקים בבלומפילד לקרב צמרת

המחזור הרביעי בליגת הבורסה לניירות ערך יצא לדרך מחר עם ארבעה מפגשים, שניים נוספים יתקיימו ביום ראשון ובשני הוא יושלם עם אחד נוסף. במשחק שיוציא אותו לדרך מכבי נתניה תארח את הפועל כפר סבא. הצהובים אמנם לא ספגו עדיין העונה וממקומים בחלק העליון, אך בשני משחקים גם לא כבשו והם ינסו לשחזר את היכולת מהמשחק הביתי הקודם, בו הצליחו למצוא את הרשת שלוש פעמים. הירוקים מנגד, רשמו הפסד במשחק האחרון שלהם, אבל הציגו יכולת משכנעת גם בו וגם בזה שלפניו והם ינסו לתרגם אותה הפעם לתוצאה טובה במשחק החוץ הקשה הזה.

בשעה 19:00 יחל משחק נוסף, בו סקציה נס ציונה תארח את בני יהודה תל אביב. העולה החדשה השיגה שער ונקודת בכורה בליגה לראשונה מזה 51 שנה וחזרה עם תוצאה לא רעה ממשחק חוץ קשה במחזור הקודם, עכשיו הם יחפשו גם את הניצחון הראשון ויקוו לעשות את זה כבר הפעם, מול הקהל הביתי. המשימה שלהם לא צפויה להיות פשוטה, מכיוון שמולם יתייצבו הכתומים מת"א, להם מאזן ללא הפסדים עד כה. השחקנים של יוסי אבוקסיס ירצו לחזור ממשחק החוץ הזה עם ניצחון שני כדי להמשיך ולהשתייך לחלק העליון של הטבלה.

ב-20:30 יחלו שני המשחקים האחרונים לערב זה. באחד, הפועל קריית שמונה תארח את בית"ר ירושלים. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה לא טובה והן לא עומדות בינתיים בציפיות של עצמן. המארחים כרגע ללא נקודות כלל והם מסתכלים על כל הטבלה מלמטה, הצהובים מהבירה עם נקודה בודדת מתשע אפשריות וצמודים גם כן לקו האדום. שתיהן צמאות לניצחון ראשון העונה ורק אחת מהן תוכל לעמוד במשימה הזאת. קרב מסקרן צפוי להתקיים באצטדיון הצפוני.

במקביל, מכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד למשחק המרכזי של המחזור. המפגשים בין הצהובים לירוקים תמיד מספקים כדורגל טוב והרבה צבע ביציע ויהיה מעניין לראות לאן המפגש הזה ילך הפעם. האלופה פתחה את העונה בצורה טובה סך הכל, עם שני נצחונות בשלושה משחקים, אך עם זאת, הם מצפים מעצמם ליכולת טובה יותר, אותה הם ינסו להביא לידי ביטוי מול הקבוצה מהכרמל. האורחים גם כן רשמו שלושה משחקים טובים ולהם מאזן זהה לשל המארחים. שתי הקבוצות ניצבות בראש הטבלה עם אותו מספר נקודות וכל אחת מהן תרצה להכריע את המשחק הזה לטובתה על מנת להדיח משם את השניה.

ביום ראשון כאמור, יערכו שני משחקים נוספים. במוקדם מביניהם, הפועל רעננה תארח באצטדיון המושבה את מ.ס. אשדוד. לאחר ניצחון מרשים על בית"ר ירושלים, המארחים ספגו במחזור האחרון מכה כואבת בדמות תבוסה להפועל חדרה. כעת, יקוו השחקנים של מנחם קורצקי להתעשת ולחזור לעצמם במשחק הבית הזה ולהימנע מלספוג את ההפסד השלישי בארבעה משחקים. האורחים מנגד, מציגים יכולת טובה ומשכנעת עד עכשיו והם ינסו לשמור את עמודת ההפסדים במאזנם ריקה, גם לאחר המשחק הזה.

בשעה 20:15 יחל מפגש נוסף, בו הפועל חיפה תארח את הפועל חדרה. המארחים יגיעו למשחק מעודדים, לאחר שחזרו במחזור האחרון עם ניצחון חוץ מרשים מאצטדיון טדי, תוך שהם מפגינים יכולת משכנעת וכדורגל טוב. השחקנים של חיים סילבס ינסו להמשיך את המומנטום, לרשום את נצחונם השלישי העונה ולהישאר צמודים לפיסגה. גם המארחים הציגו משחק נהדר בשבוע שעבר, כאשר הביסו את רעננה בביתם עם ארבעה שערים, כשבכולם מעורב לוסיו מרינאו. הברזילאי וחבריו יקוו לשחזר את התצוגה ולהנחיל לאדומים מהכרמל את הפסד הבכורה שלהם העונה

ביום שני כאמור, ינעל המחזור עם המשחק האחרון במסגרתו, בו הפועל באר שבע תארח באצטדיון טוטו טרנר את הפועל תל אביב. המארחים אמנם יגיעו למפגש כשהם עדיין בלתי מנוצחים, אך היכולת שהם מציגים כרגע לא מספיק משכנעת ולא עומדת בציפיות שלהם מעצמם. אחרי תיקו במשחק החוץ האחרון באשדוד, ינסה ברק בכר לאסוף את השחקנים שלו ולהוביל אותם לניצחון מול הקהל הביתי, כדי לבסס את קבוצתו בצמרת. המצב של האורחים לעומת זאת, פחות מזהיר, והם עדיין לא הצליחו לצאת עם שלוש נקודות ממשחק עד כה. עם סגירת חלון ההעברות בשבוע האחרון, ניסו אביטן הוסיף מספר שחקנים לסגל שלו והוא יקווה להצליח להביא רוח חדשה, כדי אולי לחזור עם ניצחון חוץ קשה מהאצטדיון הדרומי.

הוסיפו תגובה