מכבי ת"א וחיפה בפיסגה

הצהובים גברו על כפ"ס, הירוקים על ק"ש. חדרה חגגה מול רעננה, תיקו בין הפועל ת"א לנס ציונה

הערב יצא לדרך המחזור השלישי בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה מפגשים שונים. במשחק שפתח אותו, מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל קריית שמונה. במחצית הראשונה שתי הקבוצות הצליחו להגיע למצבים קורצים, אך אף אחת מהן לא השכילה לנצל אותם על מנת לכבוש שער. ארבע דקות מפתיחת החלק השני של המשחק זה הגיע – ירדן שועה התנהל עם הכדור, מצא את ניקיטה רוקאביצה והחלוץ כבש מקרוב והעלה את הירוקים ליתרון. בדקה ה-75 הם כבר הכפילו את היתרון, לאחר שעופרי ארד פרץ מאגף ימין, מצא את יובל אשכנזי במרכז והקשר לא התבלבל מול דזיוגאס ברטקוס בדרך לרשת. התוצאה נשמרה עד לסיום והירוקים רשמו את ניצחונם השני, בדרך לראש הטבלה. האורחים לעומת זאת, עם שלושה הפסדים בשלושה משחקים.

בשעה 19:00 החלו שני משחקים נוספים. באחד מהם, הפועל תל אביב אירחה באצטדיון בלומפילד את סקציה נס ציונה. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה, סטפאן ספירובסקי הכניס כדור נפלא למרווין פירסמן, המגן בעט פנימה והוריד את האדומים לחדרי ההלבשה ביתרון. כרבע שעה מפתיחת החלק השני של המשחק, סיהאו טוראי כבש לזכות הכתומים ואיזן את התוצאה. בדקה ה-89 יונתן לוי ראה את הכרטיס הצהוב השני נשלף לעברו והוא השאיר את האורחים בעשרה שחקנים. למרות מספר דקות ביתרון מספרי, המארחים לא הצליחו לכבוש שער נוסף והקבוצות חילקו ביניהן את הנקודות בסיום. שתיהן אגב, נותרו עדיין ללא ניצחון העונה.

במקביל למשחק בבלומפילד, הפועל חדרה אירחה באצטדיון נתניה את הפועל רעננה. החגיגה של המארחים ושל לוסיו מרניאו החלה ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה, כשנשרק פנדל לזכותם והחלוץ דייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-73 לוסיו תפס את תפקיד המבשל כשמצא את אליאל פרץ והקשר הכפיל את היתרון. הברזילאי לא עצר וחמש דקות לאחר מכך בישל שוב, הפעם לחגי גולדנברג. ארבע דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק, הוא כבר השלים צמד, שוב מהנקודה הלבנה, וחתם את הניצחון הגדול שלו ושל קבוצתו עם שני בישולים ושני שערים.

במפגש שנעל את יום המשחקים, הפועל כפר סבא אירחה באצטדיון המושבה את מכבי תל אביב. בדקה ה-38 צ'יקו אופואדו מצא בכדור חכם את דור מיכה בתוך הרחבה, הקשר עצר את הכדור בצורה אלגנטית ושלח כדור מדויק לרשת של איתמר ישראלי. במחצית השניה הירוקים הציגו שיפור ביכולת, אך לא הצליחו לחזור למשחק, כשגם כרטיס צהוב שני ואדום לקווין ריינשטיין לא תרם להם ובסיום הם יצאו ללא נקודות. האלופה מצידה עשתה את שלה ונצמדה למכבי חיפה בפסגה, כשהיא נותרת ללא הפסד ועם שער נקי מתחילת העונה.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה