גביע הטוטו

מכירת כרטיסים לגמר גביע הטוטו

הגמר, שיערך ב-24.9, יפגיש את מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים

מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים תיפגשנה לקרב על התואר באצטדיון נתניה, ביום שלישי, 24/09, בשעה 20:15. האלופה היא שיאנית הזכיות במפעל גביע הטוטו ולה בארון שישה גביעים. לעומת זאת, לצהובים מהבירה שניים והם יחפשו את השלישי. לתל אביביים תהיה ההזדמנות לזכות בגביע טוטו שלישי ברציפות, בעוד הירושלמיים יחפשו את הראשון מזה עשור בדיוק, לאחר שזכו בו בפעם האחרונה בעונת 2009/10.

בהגרלת היציעים נקבע כי אוהדי מכבי תל אביב יאכלסו את היציע המערבי ואילו אוהדי בית"ר ירושלים יאכלסו את המזרחי.

מכירת הכרטיסים למשחק גמר גביע הטוטו החלה ומחיר כרטיס יעמוד על 50 ₪ (לא כולל עמלת משרד כרטיסים).

לחצו כאן לרכישת כרטיס ליציע אוהדי מכבי תל אביב

לחצו כאן לרכישת כרטיס ליציע אוהדי בית"ר ירושלים

ביום המשחק יפתחו הקופות למכירה לקהל הרחב החל מהשעה 17:00 (ככל ויישארו כרטיסים למכירה). הכרטיסים ימכרו ללא עמלה ורכישתם תיעשה במזומן בלבד.

קופה מזרחית – תשמש את משרד הכרטיסים "לאן" לצורך חלוקת כרטיסים שנרכשו מראש. כמו כן, ככל ויישארו כרטיסים למכירה ביום המשחק, מכירתם תעשה בקופה זו לטובת אוהדי בית"ר ירושלים בלבד.

קופה מערבית – תשמש את משרד הכרטיסים "לאן" לצורך חלוקת כרטיסים שנרכשו מראש. כמו כן, ככל ויישארו כרטיסים למכירה ביום המשחק, מכירתם תעשה בקופה זו לטובת אוהדי מכבי ת"א.

על המשחק להגיע להכרעה. אם לאחר 90 דקות המשחק לא יגיע להכרעה, הקבוצות יגשו באופן ישיר לביצוע בעיטות הכרעה מ-11 מטר בהתאם לתקנון גביע המדינה. בכל מקרה יובהר כי המשחק לא יכנס להארכה בתום 90 הדקות.

הוסיפו תגובה