תיקו מאופס בין האלופה למחזיקת הגביע

מכבי ת"א חזרה לבלומפילד, אך לא הצליחה לכבוש מול בני יהודה. נצחונות לב"ש ורעננה

הערב נמשך המחזור השני בליגת הבורסה לניירות ערך, כאשר התקיימו שלושה מפגשים במסגרתו. הראשון שיצא לדרך הפגיש את הפועל באר שבע עם הפועל חדרה באצטדיון טוטו טרנר. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, אורן ביטון שלח כדור נמוך מאגף אל תוך הרחבה שמאל ונייג'ל האסלביינק התמקם טוב כדי לכבוש ולהעלות את הדרומיים ליתרון. בדקה ה-72, ג'ונתן סיסה ניסה להרחיק כדור שהוגבה לרחבת קבוצתו, אך לצערו נגח לתוך שערו והביא להכפלת היתרון של המארחים. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, ג'ימי מרין כבש מקרוב את שער הבכורה שלו בישראל ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון, ב"ש עלתה, לפחות זמנית" לראש הטבלה לצד מכבי נתניה.

בשעה 20:00 החל משחק נוסף, בו הפועל רעננה אירחה באצטדיון המושבה את בית"ר ירושלים. בדקה ה-26 בלבול בהגנת הצהובים הוביל לכיבוש שער יתרון של יוג'ין אנסה מקרוב. האורחים לא הרימו ידיים וכרבע שעה מפתיחת המחצית השניה גדי קינדה, במבצע אישי נהדר, כבש שער שוויון. התוצאה החזיקה שש דקות בלבד, עד שהמגן עמית כהן הגיע מהקצה השמאלי של הרחבה, זיהה פירצה ובעט שטוח ומדויק לפינת השער הרחוקה, בדרך להחזרת היתרון אל האדומים. האורחים ניסו בכל כוחם לחזור למשחק, אך בלא הצלחה ובסיום, רעננה רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה, בעוד הבית"רים יחפשו אותו במחזור הבא.

ב-20:15 החל המשחק המרכזי והאחרון לערב זה, כשהאלופה מכבי תל אביב הייתה האחרונה לחזור אל אצטדיון בלומפילד מבין שלוש הקבוצות התל אביביות והיא אף אירחה את אחת מהן – בני יהודה תל אביב. בדקה ה-33 נרשם רגע מעורר מחלוקת כשדור פרץ נכנס לרחבה וספק הוכשל על ידי שוער הכתומים, אמיליוס זובאס. תחילה שופט המשחק, רועי ריינשרייבר, פסק על כדור עונשין מ-11 מטר, אך לאחר שנעזר ב-VAR הוא החליט לפסול אותו ולשלוף את הכרטיס הצהוב לפרץ. הרגע הזה התברר כקריטי עבור הצהובים, שכן על סף סיום המחצית הראשונה פרץ ראה את הכרטיס הצהוב השני והשאיר אותם בעשרה שחקנים. הכתומים ניסו ללחוץ לאורך כל החלק השני של המשחק על מנת לנצל את היתרון המספרי שלהם, אך לצערם הם לא מצאו את הרשת ונאלצו להסתפק בנקודה בלבד. למרות זאת, האורחת נותרה התל אביבית היחידה שכבשה באצטדיון בלומפילד המחודש.

הוסיפו תגובה