שלושה בישולים לקניקובסקי בניצחון נתניה

הצהובים הביסו את נס ציונה, תיקו בדרבי החיפאי וניצחון לאשדוד על הפועל ת"א

הערב נפתח המחזור השני בליגת הבורסה לניירות ערך עם שלוש משחקים. במוקדם מביניהם, מ.ס. אשדוד אירחה באצטדיון הי"א את הפועל תל אביב. המארחים היו אלו שעלו ראשונים על לוח התוצאות, כשבדקה ה-53 ניר ברדע עלה לכדור שהגביה שלומי אזולאי ונגח אותו פנימה בדרך ליתרון ראשון. האורחים לא הרימו ידיים ובדקה ה-69 מאור בוזגלו הצליח לאזן את התוצאה לאחר בישול של מרווין פירסמן, אך אקורד הסיום היה שייך לדרומיים – דין דוד כבש מקרוב והחזיר להם את היתרון, אותו הם הצליחו לשמור עד לסיום ולקחו את שלוש הנקודות. השחקנים של ניסו אביטן יחפשו את הניצחון הראשון במחזור הבא.

כשעה לאחר פתיחת המשחק באשדוד, החל גם המפגש בין מכבי נתניה לסקציה נס ציונה. לא עברו יותר משלוש דקות של משחק וגבי קניקובסקי שלח במסירה נהדרת את פאטוס בצ'יראי קדימה, החלוץ השתלט טוב ובעט בקלות פנימה. בדקה ה-34 שוב קניקובסקי קיבל את הכדור באגף ימין, הגביה לרחבה ורועי קהת התרומם גבוה כדי לנגוח ולהכפיל את היתרון של היהלומים. במחצית השניה המגמה נמשכה וקניקובסקי רשם את הבישול השלישי שלו במשחק, כששוב מצא את בצ'יראי והמונטנגרי השלים צמד בדרך לניצחון גדול של הצהובים, הראשון שלהם העונה.

בשעה 20:30 וחצי יצא לדרך הדרבי החיפאי, בו הפועל אירחה את מכבי באצטדיון סמי עופר. הירוקים לא הצליחו לנצח את האדומים בשבעת המפגשים האחרונים ביניהן במסגרת הליגה והם קיוו לשבור את הרצף השלילי הזה ולרשום את הניצחון הראשון מאז 2016. בפועל, המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ושתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת עד לשריקת הסיום. המארחים אמנם יכולים להיות מרוצים שהמשיכו את רצף משחקי הדרבי ללא הפסד שלהם, אך שני הצדדים יודעים שהם יהיו חייבים לבוא נחושים יותר במשחקי הליגה הבאים שלהם על מנת לצבור נקודות בקצב טוב יותר.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי נתניה

הוסיפו תגובה