אצטדיון בלומפילד אושר

לאחר קבלת כלל ההיתרים, האצטדיון יופעל כבר ממחזור פתיחת העונה

מחזור פתיחת העונה ישוחק בבלומפילד. לאחר שעיריית תל-אביב-יפו וחברת היכלי הספורט קיבלו את כל ההיתרים מהגורמים הרלוונטיים, החליטה המנהלת לפנים משורת הדין ולמרות לוח הזמנים הקצר, לאשר את האצטדיון כבר למחזור הפתיחה.

המשחק הראשון שישוחק בו הוא המפגש בין בני יהודה ת"א להפועל קריית שמונה, אשר יתקיים ביום ראשון, ה-25.8.19, בשעה 20:00 והבא אחריו יהיה משחקה של הפועל ת"א נגד מכבי נתניה, אשר יתקיים ביום ב', ה-26.8.19, בשעה 20:15.

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: זהו יום חג לכדורגל הישראלי, לקבוצות התל-אביביות ולעיר תל-אביב-יפו. במשך החודשים האחרונים שבתי ואמרתי כי אני מאמין לראש העיר, מר רון חולדאי, ולמנכ"ל העירייה, מר מנחם לייבה, שהתחייבו כי האצטדיון יעמוד לטובת הכדורגל הישראלי כבר לפתיחת העונה. הבטיחו וקיימו! אני מבקש לשבח את העירייה וקברניטיה על העמידה ביעדים והקמת מתקן מרהיב שמכבד את כולנו. זאת ההזדמנות לבקש מעוד ראשי ערים להרים את הכפפה ולפעול להקמה ושדרוג מתקנים. האצטדיון החדש מציע מזנונים מפוקחים, תאי שירותים בתקן משופר מזה האירופאי ועוד. בצירוף לוח שעות נוח המתאים למשפחות, אני מזמין את הציבור לקחת חלק במשחקי ליגת הבורסה לניירות ערך ובמשחקי הליגה הלאומית. תודה לכל מי שטרח, סייע ועזר לעמוד בהתחייבויות".

הוסיפו תגובה