גביע הטוטו

ק"ש עלתה לחצי הגמר

הצפוניים ניצחו בביתם את כפ"ס בזכות שלושער של שרידאן, הפסד רביעי להפועל ת"א

שלב הבתים בגביע הטוטו של ליגת הבורסה לניירות ערך הגיע לסיומו עם ארבעה מפגשים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל כפר סבא במטרה לסיים בראשות הבית. המשחק נפתח בסערה וכבר לאחר שתי דקות של משחק קיליאן שרידאן חטף כדור מהגנת הירוקים, הקפיץ יפה מעל השוער והעלה את המקומיים ליתרון. האורחים לא התרגשו וכעבור ארבע דקות נוספת איזנו את התוצאה בזכות נגיחה טובה של דן עזריה. הקצב הנהדר נמשך – בדקה ה-19 ג'יימס אדני ומוחמד שכר החליפו ביניהן מסירות באגף, האחרון העביר רוחב ושרידאן היה במקום כדי לכבוש את השני שלו במשחק ולהחזיר את היתרון למארחים. בדקה ה-67 עידן לייבה פסק על פנדל לזכות ק"ש, שרידאן ניגש לבעיטה והשלים שלושער. בסיום, השחקנים של מסאי דגו השיגו את הניצחון, בזכותו הבטיחו את מקומם בשלב חצי הגמר.

במקביל, סקציה נס ציונה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל תל אביב. בדקה ה-21 קלאודמיר פריירה ניגש לבעיטה חופשית על סף הרחבה, דייק כמו שרק הוא יודע והעלה את האדומים ליתרון. בדקה ה-23 סקו טורה חטף כדור באגף שמאל, פרץ חזק, העביר רוחב וגיא בדש נכנס טוב כדי לבעוט פנימה ולהשוות את התוצאה. בדקה ה-67 הכדור הגיע מהתקפה של המארחים אל רגליו של טורה בתוך הרחבה, הוא בעט חזק ושטוח פנימה והשלים מהפך. התוצאה נשמרה עד לסיום, בעקבותיה האורחים סיימו את שלב הבתים עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים.

עוד באותה השעה, הפועל חיפה אירחה את הפועל חדרה באצטדיון סמי עופר. גם במפגש הזה קיבלנו שער מהיר, כשלאחר שתי דקות בלבד אלמוג בוזגלו כבש מתוך הרחבה את שערו השלישי בשלושת המשחקים האחרונים והמשיך בכושר הטוב שלו. בדקה ה-70 נשרק פנדל לזכות האורחים לאחר נגיעת יד של אלי בלילתי בתוך הרחבה, לוסיו מרניאו ניגש אל הבעיטה ודייק. בתוך תוספת הזמן של המשחק, כדור קרן שהורחק הגיע עד לרועי דרעי, שמכ-20 מטר שיגר פצצה אל חיבורי השער של יסמין בוריץ' וקבע מהפך דרמטי בסיום.

במשחק הרביעי ששוחק, אירחה הפועל רעננה את מ.ס. אשדוד באצטדיון רמת גן. בדקה ה-14 שלומי אזולאי שלח את יצחק אספה באגף ימין, המגן הכניס את הכדור לתוך הרחבה ושובל גוזלן התמקם טוב כדי לכבוש את שער היתרון של האורחים. על סף סיום המחצית הראשונה נשרק כדור עונשין מ-11 מטר לזכות הדרומיים ודין דוד הכפיל את היתרון מהנקודה הלבנה. בדקה ה-56 קייס גאנם כבש לזכות המארחים ונתן להם תקווה לחזור למשחק, אך בדקה ה-63 דויד מתיאוס ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו ואת האדום, השאיר את רעננה בעשרה שחקנים ואשדוד ניצלה את היתרון המספרי כדי לכבוש שני שערים נוספים: אחד נהדר של לאונרד אווסו (65') ועוד אחד לא פחות יפה מבעיטה חופשית של שלומי אזולאי (71'). בזכות הניצחון, סיימה אשדוד במקום השני בביתה.

טבלאות הבתים הסופיות:

צילומים: מחלקות המדיה של הפועל קריית שמונה, הפועל תל אביב והפועל חיפה

הוסיפו תגובה