בפעם השנייה ב-3 שנים: בני יהודה מחזיקת הגביע!

גמר דרמטי הסתיים עם ניצחון בפנדלים של הכתומים על מכבי נתניה

גמר גביע המדינה סיפק דרמה אדירה הערב (רביעי), בסיומה – בני יהודה תל אביב היא מחזיקת גביע המדינה לעונת 2018/19 – והיא עושה זאת בפעם השנייה בתוך שלוש שנים!

מכבי נתניה לא הצליחה לזכות בתואר אותו לא הניפה כבר 41 שנה, אחרי שהובילה 0:1 אבל שמטה את היתרון 8 דקות לסיום. המשחק המשיך להארכה ומשם לפנדלים, שהסתיימו כאמור בדרמה גדולה עם גביע נוסף לארון בשכונה.

אצטדיון מלא בצהוב וכתום ראה את גיא מלמד מניף את הרגל ומרעיד את הרשת כבר בדקה הרביעית. נתניה הייתה מסוכנת יותר ושלטה במרכז המגרש בדקות הפתיחה, בעיקר בזכות נחישות ואגרסיביות לצד התמיכה הגדולה מהיציעים. לקראת סוף המחצית הראשונה בני יהודה התאוששה וסיכנה את השער של דני עמוס, שהצליח לשמור על רשת נקייה בסיום 45 הדקות הראשונות. שחקניו של יוסי אבוקסיס המשיכו ללחוץ במחצית השנייה במטרה למצוא את השוויון, ובדקה ה-82 גם הקהל הכתום קפץ לשמיים: שי קונסטנטין הכניס כדור לרחבה ודור ג'אן הקדים את ההגנה בדרך ל-1:1 דרמטי.

המשחק המשיך להארכה, במהלכה שתי הקבוצות מיעטו לסכן את שני השערים, והפנדלים הכריעו את זהות המנצחת. במצב של 4:4 זובאס הדף את הבעיטה של קניקובסקי, יובל אשכנזי כבש את הבעיטה המכרעת וקבע – בני יהודה תל אביב היא מחזיקת הגביע.

הוסיפו תגובה