פ"ת ירדה ללאומית, אשדוד נשארה

המלאבסים הפסידו בבית להפועל ת''א, הדרומיים גברו על הפועל חיפה. ניצחון לק"ש

הערב התקיימו במקביל בשעה 20:30 שלושה משחקים במסגרת מחזור סיום העונה של הפלייאוף התחתון, כשבמוקד הקרב על ההישארות, בסופו הוכרעה היורדת שתצטרף אל בני סכנין בדרך אל הליגה הלאומית. מ.ס.ע אשדוד, שהייתה ערב המחזור מתחת לקו האדום, אירחה את הפועל חיפה באצטדיון הי"א, במטרה להוציא תוצאה טובה ולקוות למעידה של אחת הקבוצות שמעליה. כבר לאחר תשע דקות של משחק, עוביידה חאטב ניצל הדיפה של ארנסטס שטקוס ששלחה את הכדור לרגל שלו, כבש מקרוב והעלה את המארחים ליתרון. המארחים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום ובעקבות התוצאות ביתר המגרשים, עשו קאמבק מרשים, לאחר שהיו לאורך רוב שלבי העונה מתחת לקו האדום ונשארו בליגה.

עוד באותה השעה, הפועל קריית שמונה התארחה אצל בני סכנין באצטדיון דוחא, בידיעה שהיא תלויה אך ורק בעצמה וניצחון ישאיר אותה בליגה. 25 דקות מהפתיחה, עדן שמיר שלח את לוי גרסיה, שעבר שחקן הגנה ושלח כדור מדויק לרשת. יתרון לאורחים. לא חלפו יותר מארבע דקות ועידן נחמיאס הכפיל את היתרון, אחרי ששוב גרסיה היה מעורב, כשבעט טוב למסגרת, מחמוד קנדיל הדף והמגן היה שם כדי לנצל את הריבאונד ולכבוש. ק"ש ניצחה בסיום וכאמור, הייתה תלויה בעצמה, כך שעמדה במשימה והיא תשחק עונה נוספת בליגת ג'פניקה.

מי שגם כן הייתה תלויה בעצמה היא מכבי פתח תקווה, שאירחה באצטדיון המושבה את הפועל תל אביב. בדקה ה-16 עמנואל בואטנג הגביה כדור לרחבה, שחר הירש נגח לרשת והעלה את האדומים ליתרון. המלאבסים לחצו במטרה לחזור למשחק, מכיוון שידעו שבמצב העניינים הנוכחי, הם בסכנת ירידה. בפועל, האורחים היו אלו שניצלו את היציאה שלהם קדימה ובתוך תוספת הזמן של המשחק, ג'וזף גנדה שלח כדור אדיר פנימה וחרץ את גורלם של המארחים. פ"ת לא הייתה בשום שלב במהלך העונה מתחת לקו האדום וכעת, היא מוצאת את עצמה מצטרפת לבני סכנין בדרך לליגה הלאומית.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה