נצרת עילית תנסה לחזור לפסגה

הצפוניים ישחקו בחוץ מול הפועל ר"ג. נס ציונה תארח את כפ"ס

מחר יצא לדרך המחזור ה-35 בליגה הלאומית עם ארבעת משחקי הפלייאוף העליון אשר יערכו במקביל. במוקד, סקציה נס ציונה תנסה לשמור על ראשות הטבלה כשתארח את הפועל כפר סבא לקרב צמרת מסקרן. שתי הקבוצות תתיצבנה למשחק כשהן עדיין בלתי מנוצחת במסגרת הפלייאוף, בעוד הירוקים עם מאזן מושלם, ומעניין יהיה לראות האם אחת מהן תצליח להנחיל לשנייה את ההפסד הראשון אחרי ארבע משחקים ולעשות צעד משמעותי לכיוון עליית ליגה. באותה השעה, הפועל נצרת עילית תצא למשחק חוץ אצל הפועל רמת גן אסי. במקרה של שתי הקבוצות הללו, הן עדיין מחפשות את ניצחון הבכורה בפלייאוף העליון והצפוניים יודעים שאחרי שאיבדו את הפסגה, אם לא יתעוררו, הם עלולים למצוא את עצמם מחוץ למאבק על הכרטיס לליגת ג'פניקה.

עוד במקביל, הפועל קטמון ירושלים תתארח אצל הפועל עפולה. שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה בטבלה, כאשר שתי נקודות בלבד לטובת הצפוניים מפרידות ביניהן. האדומים מצידם מבינים שאם לא יצאו עם נקודות מהמפגש הזה, הם ככל הנראה יאבדו כמעט סופית את הסיכוי לעלות ליגה לקראת שני מחזורי הסיום של העונה. המארחים מבחינתם ינסו להשאיר את הנקודות אצלם בבית ואולי להתברג באחד משני המקומות הראשונים. במשחק הרביעי שיתקיים מחר, הפועל עירוני אשקלון תארח את בית"ר תל אביב רמלה.

ביום בשני המחזור יושלם עם ארבעת משחקי הפלייאוף התחתון שיערכו גם כן במקביל. הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל מרמורק רחובות. לאחר ששתי הקבוצות חוו תקופה נהדרת, בה השיגו תוצאות טובות והציגו יכולת מרשימה, לאחר המחזורים האחרונים הן מצאו את עצמן שוב מסובכות בתחתית. כששתי נקודות לטובת המלאבסים מפרידות ביניהן, יהיה מסקרן לראות מי מהן תצליח לעשות את הצעד המשמעותי במסגרת המאבק על ההישארות בליגה ומי תמשיך להסתבך לקראת מחזורי הסיום של העונה. מי שתנסה גם כן לעצור רצף שלילי זו מכבי אחי נצרת, שתשחק במגרשה הביתי עילוט, אך במשחק חוץ מול הפועל איכסל עמאד. הירוקים סופרים כבר שני הפסדים רצופים ולאחר שהיה נראה שהם בדרך הבטוחה להבטיח את מקומם לעונה נוספת בליגה, הם פתאום מוצאים את עצמם לא רחוקים מאיזור הסכנה ויודעים שהפסד נוסף עלול להכניס אותם עמוק למאבקי התחתית. המארחת מנגד, מבינה כי סיכויה נמוכים, אך אם תרצה להפתיע ובכל זאת להימנע מלחזור לליגה א' לאחר עונה אחת בלבד, היא חייבת לייצר מאזן מושלם מעכשיו ועד לסיום העונה.

בשני המפגשים הנוספים בשני, הפועל ראשון לציון תנסה להיחלץ מהמקום שמוביל למבחנים כשתארח באצטדיון הברפלד את הפועל עכו והפועל בני לוד רכבת תרצה לנצח ולהישאר מחוץ לשלושת המקומות האחרונים כשתארח את הפועל ניר רמת השרון, ביניהן מפרידה נקודה אחת בלבד. 

 

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל נצרת עילית

הוסיפו תגובה