ההזדמנות האחרונה של סכנין ואשדוד

השתיים יקוו לתוצאות טובות בתחתית וינסו לצאת עם הנקודות מהמשחקים שלהן. בצמרת, קרב על הכרטיס לאירופה

מחר יצאו לדרך המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון וה-32 בעליון של ליגת ג'פניקה. במפגש שיפתח את משחקי השבת, הפועל חדרה תארח את מכבי תל אביב לקרב של קצוות הפלייאוף העליון. במאזנם של האדומים ניצחון אחד בלבד בעשרת המשחקים האחרונים והם יהיו מעוניינים לשנות את המאזן הלא חיובי הזה. המשימה שלהם צפויה להיות קשה מאוד, מכיוון שמולם תתייצב האלופה, שמבחינתה מעוניינת להישאר בלתי מנוצחת עד לסיום העונה ולהמשיך לשבור שיאים במסגרת האליפות ההיסטורית שלה.

בשעה 20:30 יחלו כל משחקי הפלייאוף התחתון במקביל. המפגש אולי המסקרן ביותר הוא זה שיתקיים באצטדיון המושבה ובו מכבי פתח תקווה תארח את מ.ס.ע אשדוד. בין השתיים מפרידות חמש נקודות לטובת המלאבסים וזאת כאשר נותרו שלושה מחזורים עד לסיום העונה ותשע נקודות בקופה. הדרומיים מצידם יודעים שאם הם לא יחזרו עם ניצחון מהמשחק הזה ואם לא יצמצמו את הפער לשתי נקודות בלבד גורלם כנראה יחרץ כבר בסיום המחזור הנוכחי. בתסריט מסוים, במקרה של הפסד, הם אפילו יוכלו להיפרד מליגת ג'פניקה כבר מחר. קבוצה נוספת שבשבילה זוהי כנראה ההזדמנות האחרונה זוהי בני סכנין, שתארח באצטדיון דוחא את הפועל חיפה. המארחים נועלים את הטבלה ורחוקים שש נקודות מחוף מבטחים, אם לא יצמצמו את הפער במחזור הזה – מאבקי ההישרדות שלהם יסתיימו והם ירדו לליגה הלאומית. מולם, יגיעו האדומים מהכרמל, שהחליפו מאמן ויקוו לשמור על מרחק מאיזור הסכנה, לאחר שאת המשחקים האחרונים שלהם הם סיימו בתוצאות לא טובות, שקירבו אותם אל הקו האדום. עוד במקביל, הפועל רעננה תארח את הפועל תל אביב והפועל קריית שמונה את בית"ר ירושלים, כאשר כל אחת מהן תרצה גם כן לעשות את שלה ולהבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה הבכירה.

בראשון, הפלייאוף העליון ימשיך כאשר הפועל באר שבע תארח באצטדיון טוטו טרנר את מכבי נתניה. המפגש הזה הוא למעשה קרב ישיר על המקום השלישי, אשר מקנה כרטיס לאירופה. בין השתיים מפרידות שתי נקודות בלבד והצהובים יוכלו לחלוף על פני הדרומיים בסיום אם יצליחו לחזור עם שלוש הנקודות מהמשחק. הקבוצות כבר נפגשו במסגרת הפלייאוף והאדומים יצאו כשידם על העליונה, כעת הם ינסו לשחזר את הניצחון ולחזור לנצח לאחר שהפסידו השבוע בביתם למכבי חיפה. היהלומים מנגד, יגיעו מעודדים לאחר שהשיגו בשלישי האחרון את ניצחון הבכורה שלהם בפלייאוף העליון ויקוו להמשיך וליצור רצף חיובי בדרך אולי להשיג את הכרטיס הנכסף למשחקי מוקדמות הליגה האירופית.

בשני המחזור ינעל עם המשחק המרכזי, בו בני יהודה תל אביב תארח את מכבי חיפה באצטדיון המושבה. הכתומים הפסידו בשבוע האחרון לאלופה ואיבדו מעט גובה במאבקים על אחד ממקומות 2-3. כעת, הם יודעים שלא נותרו הרבה נקודות בקופה עד לסיום העונה ואם הם רוצים להיות חלק מהקרב על תפיסת אחד משני המקומות הללו, הם יהיו חייבים לחזור ולנצח. מן העבר השני, הירוקים יתייצבו למפגש אחרי שהשיגו במחזור הקודם את המקום השני בחזרה והשאיפה שלהם כמובן תהיה לשמור עליו. 

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של בני סכנין

הוסיפו תגובה