מרמורק גברה על המוליכה נצרת עילית

הרחובותיים, שהתחילו את המחזור במקום האחרון, הצליחו לטפס בזכות הניצחון על הראשונה

המחזור ה-27 בליגה הלאומית נחתם עם שלושה משחקים שנערכו במקביל. במוקד, מפגש קצוות הביא את נועלת הטבלה, הפועל מרמורק רחובות, לקרב ישיר מול המוליכה הפועל נצרת עילית באצטדיון גרין. כארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, אליקו באלה שלח בעיטה מתוך הרחבה, אבי איבגי הדף ובן מיזן היה במקום כדי לכבוש את הריבאונד ולהעלות את האורחים ליתרון. התוצאה נשמרה עד לסיום והרחובותיים הצליחו לטפס שני מקומות במעלה הטבלה.

מי שלא ניצלה את ההפסד של נצרת עילית כדי להתקרב לפסגה היא הפועל קטמון ירושלים, שיצאה למשחק חוץ באצטדיון גרונדמן מול הפועל ניר רמת השרון. בדקה ה-16 המארחים עלו ליתרון משער בנגיחה של שרון זיסו. תשע דקות נוספות חלפו ומוטי מלכה קיבל את הכדור על קצה הרחבה, השתלט, ניער מעליו את שחקני הגנת האורחים ושלח כדור נפלא לרשת של ברק לוי. בדקה ה-54 האדומים הצליחו לחזור בזכות שער עצמי של גל מאיו לאחר בעיטה של וויליאם אגאדה, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לרמה"ש, עם שער נפלא של פה עומר באבו שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-65.

במשחק השלישי שנערך באותה השעה, הפועל עירוני אשקלון אירחה את הפועל רמת גן אסי. בדקה ה-19 רז נחמיאס בעט טוב מתוך הרחבה והעלה את האורדונים ליתרון. בדקה ה-63 אריאל הדר נגח מקרוב כדור שנהדף בעיטה של דור חוגי והכפיל את היתרון. שתי דקות בלבד חלפו ונחמיאס השלים צמד בדרך ליתרון מבטיח של האורחים. הדרומיים התעוררו כשאליאור משעלי כבש שער מצמק בדקה ה-72 ועשר דקות לאחר מכן עוז פרץ הבקיע אחד נוסף, אך זה לא הספיק וחוגי הבטיח את הניצחון של ר"ג עם שער משלו בדקה ה-87. 

הוסיפו תגובה