קטמון תנסה לתפוס את המקום השני

האדומים מהבירה יצטרכו לנצח בחוץ את רמה"ש ויקוו למעידה של כפ"ס מול פ"ת

המחזור ה-27 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה מפגשים שיערכו במקביל. במוקד, יערך באצטדיון המושבה קרב מסקרן בין הפועל פתח תקווה מהתחתית להפועל כפר סבא מהצמרת. המלאבסים הצליחו במחזור האחרון לעלות מעל הקו האדום והם ינסו ליצור מומנטום חיובי על מנת להימנע מלחזור לשם. הירוקים מנגד, סופרים כבר ארבע תוצאות תיקו רצופות וסך הכל חמישה משחקים ללא ניצחון והם ינסו לשבור את הרצף השלילי על מנת לשמור על המקום השני, בו הם נמצאים כעת.

עוד באותה השעה, הפועל עפולה תתארח אצל בית"ר תל אביב רמלה. האורחים הפסידו בשבוע האחרון ב-"דרבי העמקים" ובכך התרחקו מעט מהצמרת, כעת הם ירצו לחזור לנצח והמשיך להתקרב לשני המקומות הראשונים, המובילים לליגת ג'פניקה. קבוצה נוספת אשר נמצאת במרחק ריאלי להתברגות בחלק העליון של הטבלה היא סקציה נס ציונה, שתצא למשחק חוץ אצל הפועל ראשון לציון. הכתומים מעיר היין לא צפויים לעשות חיים קלים לאורחים, מכיוון שהם ממקומים כרגע מחוץ לשמינייה הראשונה והם חייבים כל נקודה לקראת חלוקת הליגה. במשחק נוסף, הפועל איכסל עמאד תארח באצטדיון עילוט את הפועל בני לוד רכבת לקרב תחתית. שתי הקבוצות ממוקמות מתחת לקו האדום, עם מספר נקודות זהה ויהיה מעניין לראות מי מהן תצליח לקחת את הנקודות ואולי לעלות מעל האיזור המסוכן. במשחק החמישי שיערך במקביל, הפועל עכו תארח את מכבי אחי נצרת.

ביום שני יחתם המחזור עם שלושה משחקים נוספים. הפועל קטמון ירושלים, שקטעה השבוע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון והשאירה את עצמה בתמונת הצמרת, תנסה לייצר רצף חיובי כשתפגוש באצטדיון גרונדמן את הפועל ניר רמת השרון ואולי אפילו תצליח לתפוס את המקום השני אם כפ"ס תמעד. במקביל, המוליכה הפועל נצרת עילית תארח באצטדיון גרין את נועלת הטבלה הפועל מרמורק רחובות לקרב קצוות. הצפוניים הגדילו במחזור האחרון את הפער בפסגה לחמש נקודות והם ינסו לשמור על הסטטוס קוו ואולי אפילו להגדיל אותו עוד יותר. האורחים מנגד, נמצאים במקום האחרון, אך מראים בתקופה האחרונה סימני התעוררות והם יודעים שזה הזמן שלהם להמשיך במומנטום החיובי אם הם רוצים לעלות בהמשך מעל הקו האדום. במשחק השלישי שיערך באותה השעה, הפועל עירוני אשקלון תארח את הפועל רמת גן אסי.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה