סטטוס קוו בצמרת הלאומית

כל הראשונות מעדו, קטמון תפסה את המקום השני

היום יצא לדרך המחזור ה-22 בליגה הלאומצית עם חמישה משחקים. במוקד, הפועל כפר סבא והפועל קטמון ירושלים קיוו למעידה של הפועל נצרת עילית בכדי להיצמד אליה בפסגה. הצפוניים, אשר היו במקום הראשון ערב המחזור, פגשו את הפועל פתח תקווה באצטדיון המושבה. בדקה ה-55 אמאדו סוקונה העלה את המלאבסים ליתרון והאורחים המשיכו להסתבך כאשר יובל אבידור ראה את הכרטיס האדום בדקה ה-62 והשאיר אותם בעשרה שחקנים. בדקה ה-85 המארחים ניצלו את היתרון המספרי, הפעם בזכות שערו של גל אסולין. בזכות הניצחון פ"ת נצמדה עוד קצת אל הקבוצות אשר מעל הקו האדום ואילו האורחים, למרות ההפסד, הצליחו לשמור על המקום הראשון בעקבות התוצאות ביתר המגרשים.

במקביל, האדומים מהבירה התארחו אצל הפועל עפולה. השחקנים של ליאור זדה עשו את שלהם כשבעיטה חזקה של ערן לוי סחטה הדיפה משוער המארחים, אך עדי תמיר היה שם כדי לנצל את הריבאונד ולהעלות אותם ליתרון. המארחים לא נכנעו ושתי דקות לסיום הזמן החוקי אדריאן רוצ'ט ניצל כדור עונשין מ-11 מטר שנפסק לטובתם כדי לאזן את התוצאה ולכפות חלוקת נקודות. בעקבות הנקודה, הקטמוניים התבססו במקום השני.

עוד באותה השעה, הירוקים מהשרון אירחו את הפועל עירוני אשקלון. בניגוד לתקוות שלהם, לאורחים היו תכניות אחרות. בדקה ה-55 עדן ביטון העלה את הדרומיים ליתרון ובדקה ה-72 אסי גומה סגר סיפור והוריד את המארחים למקום השלישי בטבלה.

יתר התוצאות לפניכם:

הוסיפו תגובה