קטמון וכפ"ס ינסו להיצמד לנצרת עילית

המחזור ה-21 בלאומית יפתח כשהצמרת צפופה וכולן ירצו לתפוס מקום בין שתי הראשונות

מחר יצא לדרך מחזור נוסף בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים שיערכו במקביל. במוקד, הפועל כפר סבא תנסה לתפוס את הפסגה, לפחות עד למשחקי ההשלמה. הירוקים יתארחו באצטדיון גרונדמן אצל הפועל ניר רמת השרון וירצו לחזור למסלול הנצחונות לאחר שלא לקחו נקודות במחזור האחרון. קבוצה נוספת שיכולה להיצמד לצמרת היא הפועל עירוני אשקלון, שתשחק באצטדיונה הביתי מול הפועל עכו. שבוע לא פשוט עבר על הקבוצה והיא תנסה למרות זאת לנצח ולהתקרב למקומות הראשונים, לאחר שאת המשחק האחרון שלה סיימה בחלוקת נקודות.

במקביל, הפועל פתח תקווה תנסה להמשיך את היכולת הטובה שהביאה לה שלושה משחקים ללא הפסד כשתשחק מול הפועל איכסל עמאד באצטדיון עילוט. המלאבסים יודעים שהם חייבים להתחיל לצבור נקודות בקצב טוב אם הם שואפים לעלות מעל הקו האדום בהמשך. עוד באותה השעה בית"ר תל אביב רמלה תארח את מכבי אחי נצרת והפועל בני לוד רכבת את הפועל מרמורק רחובות.

ביום שני יושלם המחזור עם שלושה משחקים נוספים, שיתקיימו גם כן במקביל. מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית תארח באצטדיון גרין את הפועל ראשון לציון. האדומים יודעים שמנקודה זו הכל תלוי בהם ואם הם ימשיכו להציג יכולת טובה ויצברו את הנקודות בצורה משכנעת, הם יצליחו לשמור על מקום בפסגה. עם זאת, הכתומים מעיר היין לא צפויים לעשות להם חיים קלים, שכן במחזור האחרון הם כבשו ארבעה שערים, שלושה מתוכם של החלוץ המצוין שלהם גיל יצחק, והם עשויים להקשות על המארחים אם ימשיכו עם הכדורגל המשכנע שלהם. מי שתנסה לנצל מעידה של המוליכה, אם תקרה, כדי לחזור למקום בו העבירה חלק גדול מהעונה עד כה, היא הפועל קטמון ירושלים, שתתמודד באצטדיון טדי עם סקציה נס ציונה, קבוצה אשר גם לה שאיפות בצמרת. האדומים מהבירה קטעו רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון במחזור האחרון והם ירצו להוציא את עצמם לדרך חדהש במטרה להתברג במקומות שמובילים בסיום העונה לליגת ג'פניקה. במשחק נוסף, הפועל רמת גן אסי תארח את הפועל עפולה.

הוסיפו תגובה