מכבי ת"א גברה על בית"ר

ק"ש ניצחה את חדרה, תיקו בין אשדוד להפועל ת"א

הערב הושלם המחזור ה-19 בליגת ג'פניקה עם שלושה משחקים. במפגש המוקדם ביותר מביניהם, הפועל קריית שמונה אירחה את הפועל חדרה. האורחים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים, לאחר שלוסיו מרניאו ניצל כדור עונשין מ-11 מטר שנפסק לטובתם. הצפוניים לא התרגשו ושמעון אבוחצירה הצליח לאזן את התוצאה, לאחר בישול של איסמעיל ריאן, חמש דקות לפני הירידה למחצית. בחלק השני של המשחק המארחים השתלטו על המשחק. תחילה, ריאן, הפעם על תקן הכובש, השלים את המהפך ולאחר מכן, הרכש החדש חאג'י בארי כבש את שער הבכורה שלו עמוק בתוך תוספת הזמן ונעץ את המסמר האחרון. זו הפעם הראשונה שק"ש כובשת יותר משער אחד מאז המחזור ה-13, החדרתיים לעומת זאת, הפסידו משחק בו הובילו לראשונה העונה.

כשעה לאחר מכן יצא לדרך גם קרב התחתית בין מ.ס.ע אשדוד להפועל תל אביב באצטדיון הי"א. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש ובחצי השני המשחק התעורר: זה התחיל עם שער של ג'וזף גנדה, מבישול של רמזי ספורי, שנתן תקווה לאורחים, שרצו לחזור עם הנקודות ולברוח מהתחתית. בהמשך, שני כרטיסים אדומים נשלפו בפער של עשר דקות. הראשון להשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים היה אוראל דגני, זה היה בדקה ה-74 ולאחר מכן גדי קינדה איזן את השורות כשהורחק גם כן, בדקה ה-78. הדרומיים ידעו שהפסד יסבך אותם במעמקי הטבלה והתעוררו בזכות שער שוויון של ניר ברדע, שקבע תיקו בסיום, השני העונה בין השתיים וה-12 סך הכל של הפועל ת"א, שעדיין לא לקחה שלוש נקודות במשחק חוץ. האשדודיים עם משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון.

בשעה 21:00 נפתח המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי תל אביב אירחה את בית"ר ירושלים באצטדיון נתניה. גם במפגש הזה הקבוצות לא הצליחו להבקיע בחלק הראשון של המשחק.

במחצית השנייה, עומר אצילי פרץ יפה באגף ימין והשאיר כדור רוחב, שהספיק בדרך לגעת בידו של איתמר ניצן, אך זה לא הספיק כדי להרחיק אותו ולבסוף הוא הגיע אל דור מיכה, שמקרוב כבש את שער היתרון של מוליכת הטבלה. הצהובים-כחולים הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום, בו לקחו את שלוש הנקודות.

לתל אביביים יש 49 נקודות לאחר 19 מחזורים, כמות הנקודות הגבוהה ביותר לשלב זה של העונה מאז עונת 09/10. הצהובים מהבירה מנגד, רשמו משחק שלישי ברציפות ללא שער זכות.

הוסיפו תגובה