הדרבי של ת"א יחפש הכרעה ראשונה העונה בליגה

הפועל תארח את מכבי לאחר שבמפגש הקודם ביניהן בליגה לא נכבשו שערים

המחזור ה-18 בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך. במפגש שיפתח אותו, מכבי נתניה תארח את מ.ס.ע אשדוד. המארחים יגיעו לאחר שביום שני האחרון ספגו תבוסה והם ינסו לחזור למסלול הנצחונות כדי לייצר מומנטום חיובי לקראת חלוקת הליגה, בה הם שואפים להשתייך לחלק העליון. האורחים צמאים לנקודות אפילו יותר, מכיוון שכעת הם נמצאים במקום האחרון בטבלה וכל איבוד נקודות מעכשיו עלול להתגלות כקריטי להמשך. לפני שהליגה תברח לשחקניו של יובל נעים, הם ינסו לחזור עם ניצחון ממשחק החוץ הקשה.

משחק נוסף יחל בשעה 18:00 ובו הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן את בני יהודה תל אביב. בעקבות חוסר היציבות של המארחים, הם מוצאים את עצמם עדיין באיזור הסכנה וכל מעידה שלהם יכולה לקרב אותם אל עבר הקו האדום. לכן, הם יודעים שאסור להם לאבד נקודות במשחק הביתי הזה. הכתומים לעומת זאת, יגיעיו מעודדים לאחר שביום ראשון האחרון חזרו מפיגור וביצעו מהפך מול האלופה בדרך לניצחון ושמירת המקום השני. יהיה מסקרן לראות האם השחקנים של יוסי אבוקסיס יצליחו לחזור עם תוצאה חיובית ממשחק שיכול להוות מוקש.

הפועל חיפה תארח את מכבי פתח תקווה באצטדיון סמי עופר. האדומים לא הפסידו מאז המחזור העשירי והם מציגים יכולת לא רעה בתקופה האחרונה. עם זאת, במאזנם שלוש תוצאות תיקו רצופות והשחקנים של שרון מימר ינסו הפעם, מול הקהל הביתי, לשבור את הרצף הזה. מנגד, המלאבסים לא הצליחו לנצח מאז אותו מחזור עשירי בו המארחים הפסידו בפעם האחרונה והם במסלול ההפוך והשלילי. כעת, לאחר שביצעו שינוי בעמדת המאמן, יהיה מסקרן לראות האם הם יצליחו לצאת לדרך חדשה.

הפועל חדרה תארח את בני סכנין באצטדיון נתניה בשעה 20:15. המארחים לא הפסידו בשני המשחקים האחרונים והם ינסו להמשיך וליצור רצף חיובי, זאת על אף שאיבדו את אנז'-פרדי פלומה, שהיה בורג מרכזי וחשוב בהתקפה שלהם ומי שסיפק לא מעט מספרים. האורחים מהצפון ניצחו בפעם האחרונה במחזור ה-11 ומצבם בתחתית לא מזהיר. הם יודעים שכל איבוד נקודות, עכשיו כשאנחנו מתקרבים אל עבר החלוקה לפלייאוף והישורת האחרונה של העונה, עלול להתברר כמשמעותי.

במשחק האחרון לשבת, הפועל באר שבע תארח את מכבי חיפה באצטדיון טוטו טרנר. הירוקים מציגים יכולת טובה לאחרונה, מה שהביא אותם להיצמד אל האדומים מהנגב. עכשיו, כאשר שתי הקבוצות עם מספר נקודות זהה, הקרב ביניהם יהיה מסקרן אף יותר, מכיוון שכל אחת מהן יודעת שאיבוד הנקודות יתן לשנייה לברוח ויעמיד בסכנה את התמקמותה בין ששת הראשונות.

ביום ראשון יתקיים משחק נוסף במסגרת המחזור, בו בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי את הפועל קריית שמונה. הצהובים סופרים כבר שישה משחקים ללא הפסד והם יקוו להמשיך את הרצף החיובי, ואפילו לקחת שלוש נקודות, מה שלא הצליחו לעשות בשני משחקיהם האחרונים. למרות התקופה הטובה יחסית, התחתית עדיין מאיימת עליהם והם יכולים כבר במחזור הנוכחי למצוא את עצמם מתחת לקו האדום במקרה של הפסד. בשורות האורחים, תומר קשטן רשם בכורה מוצלחת על הקווים במשחקו הראשון והוא יקווה ששחקניו יצליחו לחזור מהבירה עם הנקודות ובכך יוכיחו כי הקבוצה יצאה לדרך חדשה.

ביום שני יחתם המחזור עם המשחק המרכזי, אשר יפגיש לדרבי באצטדיון המושבה את הפועל ומכבי תל אביב. היריבות בין השתיים עדיין לא מצאה הכרעה העונה במסגרת הליגה, כאשר המפגש ביניהן בסיבוב הראשון הסתיים בתיקו ללא שערים. קובי רפואה חזר לעמוד על הקווים של האדומים והוא ינסה להנחיל לצהובים את הפסד הבכורה שלהם העונה. המשימה שלו לא צפויה להיות פשוטה, מכיוון שהקבוצה שלו הצליחה לנצח שני משחקים בסך הכל עד כה ומולו תתייצב מוליכה הטבלה, אשר הגיעה כבר ל-45 נקודות, עשר יותר מאשר בשלב הזה בעונה שעברה. עם יכולת מרשימה לנצח משחקים, גם כאשר הם לא מצליחים להציג כדורגל סוחף, ירצה המאמן ולדימיר איביץ' לחזור עם ניצחון יוקרתי גם ממשחק החוץ הזה שכידוע, יש לו חוקים משלו.

הוסיפו תגובה