מכבי ת"א הגדילה את הפער בפסגה

הצהובים גברו על רעננה, בני יהודה הפסידה למכבי חיפה

היום נפתח המחזור ה-16 בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים. במפגש שפתח אותו, מוליכת הטבלה מכבי תל אביב התארחה אצל הפועל רעננה באצטדיון רמת גן. שמונה דקות לפני הירידה להפסקה מאור קנדיל הכניס כדור טוב לרחבה ואיתי שכטר התמקם טוב כדי לבעוט בנגיעה יפה פנימה. בחצי השני, אלירן עטר השאיר עם העקב לדור פרץ והקשר בעט חזק, הכדור פגע באסף צור בדרך להכפלת היתרון של האורחים. בסיום, התל אביביים חיברו את נצחונם החמישי ברציפות בפעם השנייה העונה. האדומים לעומת זאת, ירדו בפעם השביעית העונה ללא שער זכות.

בשעה 18:00 משחק נוסף יצא לדרך ובו מכבי נתניה אירחה את הפועל קריית שמונה. בדקה ה-18 הצהובים יצאו להתקפה, גיא מלמד השתחרר יפה באגף והגביה כדור מדוד לרחבה, פאטוס בצ'יראיי התרומם יפה וכבש בנגיחה מדויקת לפינה הרחוקה. השער של החלוץ החזיק עד לסיום, כאשר הצפוניים לא הצליחו לנצל גם הרחקה של ג'ונתן בורנשטיין בדקה ה-56. היהלומים השלימו את נצחונם השביעי העונה ורק מכבי תל אביב ניצחה יותר מהם עד כה. מנגד, האורחים סופרים כבר שבעה משחקים בהם לא הצליחו לקחת שלוש נקודות.

בשעה 18:15 נשרקה שריקת הפתיחה באצטדיון טוטו טרנר למפגש בין הפועל באר שבע למ.ס.ע אשדוד. האירוע המשמעותי הראשון במשחק הגיע בדקה ה-24, בה ספג אריק סאבו כרטיס אדום והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים. היתרון המספרי לא החזיק זמן רב, מכיוון ששלוש דקות בלבד לאחר מכן ספג גם דודו ביטון הרחקה ויחסי הכוחות אוזנו. במחצית השנייה המשחק האגרסיבי נרגע והאדומים ניצלו זאת כדי לכבוש את השער היחיד לאותו ערב במגרש הדרומי, כאשר דיא סבע הכין לנייג'ל האסלביינק והחלוץ סיים יפה. השחקנים של ברק בכר שמרו על רשת נקייה לראשונה מאז המחזור השביעי, אלו של יובל נעים רשמו הפסד חוץ חמישי ברציפות והמשיכו להסתבך בתחתית.

במפגש שנעל את יום המשחקים אירחה מכבי חיפה את בני יהודה תל אביב באצטדיון סמי עופר. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. כעשרים דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, ארנסט מאבוקה פרץ באגף, הגביה כדור נפלא לניקיטה רוקאביצה והאחרון נגח פנימה את שער הניצחון של הירוקים. לפני הסיום, שי קונסטנטין הספיק לראות את הכרטיס האדום נשלף לעברו. הקבוצה מהכרמל ניצחה את זו משכונת התקווה במסגרת הליגה לראשונה מאז עונת 13/14 ואילו הכתומים הפסידו בחוץ לאחר שהפעם האחרונה שזה קרה הייתה במחזור פתיחת העונה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי תל אביב

הוסיפו תגובה