קבוצות ליגת ג'פניקה נלחמות באלימות

שחקני קבוצות הליגה מרצים לתלמידים במסגרת פרויקט משותף של המנהלת והמשטרה

במסגרת פרויקט משותף של מנהלת הליגות לכדורגל עם קבוצות ליגת ג'פניקה ומשטרת ישראל, השתתפו שחקני קבוצות הליגה בפאנלים בנושא "מלחמה באלימות בספורט" בבתי הספר בערים השונות, יחד עם נציגי המשטרה

המפגשים כללו הרצאות מפיהם של ראש היחידה למלחמה באלימות בספורט במשטרת ישראל ושל השחקנים ועסקו בערכים במגרשי הספורט ובחשיבות בהימנעות מאלימות פיזית ומילולית בהם.
 
 
יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון: "מיום כניסתי לתפקיד, הנחתי את הצוות המקצועי לפעול בנושא הסברה והפחתת אלימות. הפעילות המתבצעת יחד עם כל המועדונים והמשטרה בביה"ס, מהווה חלק חשוב מתוכנית הקהילה של המועדונים והמנהלת.ליגת ג'פניקה מקדמת את נושא פתיחת האיצטדיונים לחוויה משפחתית, כסביבה מוגנת מאלימות ומגזענות, ופועלת למימוש הבטחה זו בהיבטים חינוכיים וקהילתיים דוגמת פעילות חשובה זו."
 
ממשטרת ישראל נמסר: ״המערך למניעת אלימות פועל בשיתוף פעולה עם קבוצות ליגת ג'פניקה במסע הסברה בקרב בני הנוער. מדובר בסדרת הרצאות בבתי ספר על השלכות של התנהגות אלימה בארוע ספורט: שימוש באלימות, הפעלת פירוטכניקה, זריקת חפצים, שכרות ואלכוהול וכד', הכל מתוך רצון לצמצם את תופעות האלימות והאווירה האלימה במגרשי הספורט בכלל ובקרב בני נוער בפרט״.

תמונות: עמודי הפייסבוק הרשמיים של הקבוצות

הוסיפו תגובה