המשחק המרכזי יפתח בדקת דומיה לזכרה של רונה רמון ז"ל

מנהלת הליגות לכדורגל ומועדוני הכדורגל בישראל משתתפים באבלם הכבד של משפחת רמון

רונה רמון הייתה פעילה ציבורית ותומכת בחינוך וקידום של בני נוער בישראל. היא נולדה וגדלה בקריית אונו בשנת 1964. הוריה עלו מטורקיה במסגרת “עליית הנוער” והגשימו את החלום הציוני להקים משפחה בארץ ישראל על ערכי הציונות ואהבת הארץ. רונה ז"ל הותירה אחריה שלושה ילדים – טל, יפתח ונועה.

רמון, שאיבדה את בעלה אילן, האסטרונאוט הישראלי הראשון, באסון מעבורת החלל קולומביה ואת בנה אסף בתאונת אימונים בחיל האוויר, הפכה את משימת חייה לפעול למען החברה בישראל.
לאחר מותם של בעלה ובנה, הקימה רמון שורה של מפעלים חינוכיים. כ-700,000 ילדים ובני נוער נהנו ממפעלים חינוכיים להם רמון הייתה שותפה ויזמה דוגמת: "שבוע החלל הישראלי", תחרויות חלל ואסטרונומיה, מרכזי מדעים וחלל בפריפריה, מלגות לחוקרים מצטיינים ועמותת "קרן רמון" לחינוך למצוינות וחלל בקרב בני נוער בשיתוף משרד המדע.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל,ארז כלפון: "עם ישראל איבד היום לביאה אמיצה, אשת חיל ומי שתרמה רבות לחברה בישראל. בעלה אילן ז"ל ובנה אסף ז"ל שנפלו בעת מילוי תפקידם בהגנה על בטחון ישראל, הפכו למשימת חייה של רונה ז"ל. רונה לא פסקה במשימתה להנציחם באמצעות תרומה אין סופית לחברה הישראלית. תנחומי הכנים למשפחה, יהי זכרה ברוך".

הוסיפו תגובה