ניצחון לב"ש אחרי שלוש תוצאות תיקו

האדומים עשו מהפך מול ק"ש, גם הפועל חיפה הפכה מול נתניה. ניצחון לרעננה, תיקו דרמטי בין הפועל ת"א לחדרה

הערב נפתח הסיבוב השני בליגת ג'פניקה עם חלק ממשחקי המחזור ה-14. בשעה 16:00 הפועל תל אביב אירחה את הפועל חדרה באצטדיון המושבה. לקחו 88 דקות עד שהגיע השער הראשון במשחק, אך מרגע שזה בא התרחשה דרמה: קאיו אלבס העלה את המארחים ליתרון, אבל שלוש דקות בלבד לאחר מכן, דובב גבאי המשיך עם הראש בעיטה של קווין טאפוקו והטעה את רובי לבקוביץ' בדרך לשוויון על סף סיום המשחק. בעקבות התוצאה, התל אביביים נותרו ללא ניצחון מאז המחזור השני. גם האורחים לא הצליחו לקחת שלוש נקודות כבר שישה משחקים.

ב-18:00 משחק נוסף החל ובו הפועל רעננה אירחה באצטדיון רמת גן את בני סכנין. כעשר דקות מפתיחת המחצית השנייה, הגבהה טובה של יואב תומר מצאה את הראש של קייס גאנם והאחרון נגח פנימה את היתרון של המארחים. בדקה ה-77 עוביידה חאטב ניגש לבעוט כדור עונשין מ-11 מטר שנשרק לטובת הצפוניים ודייק. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, כארם ארשיד בישל לאור דסה, שהחזיר את היתרון לרעננה. התוצאה החזיקה עד לסיום והקבוצה מהשרון לקחה את שלוש הנקודות אחרי שני משחקים ללא ניצחון. 

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק ברמת גן, יצא לדרך גם המפגש בין מכבי נתניה להפועל חיפה. בדקה ה-31 פאטוס בצ'יראיי השתלט יפה על כדור, התנער מהשומרים שלו ושלח בעיטה מדויקת פנימה. במחצית השנייה המגמה השתנתה: כעשר דקות מתחילתה, בן אז'ובל נגח טוב פנימה מקרוב וקצת לפני הסיום, גבריאל תמאש ניגש לבעיטה חופשית, הכדור שלו פגע בחומה והטעה את דני עמוס בדרך למהפך של הקבוצה מהכרמל.

 

במפגש שנעל את יום משחקים זה, הפועל באר שבע אירחה את הפועל קריית שמונה באצטדיון טוטו טרנר. כבר לאחר כרבע שעה של משחק, איסמעיל ריאן העלה את הצפוניים ליתרון. התוצאה החזיקה עד הדקה ה-69, בה אקס האורחים, נייג'ל האסלביינק, כבש בנגיחה והשווה את התוצאה. שלוש דקות לסיום, דיא סבע השלים את המהפך ובכך קטע רצף של שלוש תוצאות תיקו של הדרומיים. עם שריקת הסיום, כרטיס אדום נשלף אל עבר איאד אבו עביד.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה