קטמון תנסה לחזור לפסגה מול נצרת עילית

כפ"ס תנסה לשמור על המקום הראשון נגד נס ציונה בבית, אשקלון תארח את אחי נצרת

המחזור ה-15 בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה מפגשים שיתנהלו במקביל (15:00) ויחתם עם שלושה נוספים בשני, גם כן באותה השעה (19:00). שני משחקי צמרת מסקרנים צפויים להיערך. בשישי, הפועל נצרת עילית תארח את הפועל קטמון ירושלים. האדומים מהבירה איבדו את המקום הראשון במחזור האחרון והם ירצו לחזור לנצח כדי לתפוס אותו בחזרה. מן העבר השני, לצפוניים גם כן שאיפות לגבי הצמרת ועם ניצחון של שני שערים ויותר הם יכולים לעבור את השחקנים של ליאור זדה בטבלה. בשני, הפועל כפר סבא תארח את סקציה נס ציונה. הירוקים כאמור, עלו בשבוע האחרון לראש הטבלה וכעת ההישארות שם תלויה אך ורק בהם. הכתומים לא צפויים לעשות להם חיים קלים, שכן הם יגיעו לאחר שבמשחקם האחרון הם כבשו שישייה לרשת של הפועל עכו והציגו יכולת פשוט נהדרת.

עוד ביום שישי, הפועל פתח תקווה תארח את הפועל מרמורק רחובות. המלאבסים הצליחו לנצח במשחקם האחרון לראשונה מאז המחזור השישי והם יקוו לצאת לדרך חדשה לפני שהליגה תברח להם. גם האורחים במצב לא טוב, מכיוון שבעקבות הניצחון של המארחים, הם ירדו למקום האחרון במקומם. קרב תחתית מסקרן צפוי באצטדיון המושבה. קבוצה נוספת שתנסה להשתלב כבר במחזור הקרוב בין שתי הראשונות היא הפועל עירוני אשקלון, שתארח את מכבי אחי נצרת ביום שני. הדרומיים הם עדיין הקבוצה היחידה עם הפסד בודד עד כה, אך את המשחק האחרון שלהם הם סיימו בתיקו מאופס ופספסו הזדמנות להתברג במקומות שמובילים לליגת ג'פניקה. כעת, הם ינצחו לפצות על כך ולקוות למעידה של האחרות. הירוקים לעומת זאת, נמצאים מקום אחד מעל הקו האדום, בהפרש של נקודה אחת בלבד ואסור להם למעוד אם הם רוצים לשמור מרחק מאיזור הסכנה.

במשחקים הנוספים שיערכו בשישי, בית"ר תל אביב רמלה תארח את הפועל רמת גן אסי, הפועל עכו את הפועל עפולה והפועל ראשון לציון את הפועל בני לוד רכבת. עוד בשני: הפועל איכסל עמאד – הפועל ניר רמת השרון.

הוסיפו תגובה