מכבי ת"א הביסה את אשדוד, משחק מטורף בחיפה

הצהובים ניצחו בזכות צמד של עטר ושני בישולים של דסה, הפועל חיפה וב"ש קבעו שיא שערים

הערב נפתח מחזור אמצע השבוע, 12 במספר, עם ארבעה מפגשים. המשחק שפתח אותו הביא את בני יהודה תל אביב להתארח אצל הפועל קריית שמונה. כבר בדקות הפתיחה ירדן שועה המצוין כבש את שערו השביעי העונה, עלה לראשות טבלת מלך השערים והעלה את הכתומים ליתרון. כעשר דקות לסיום השלים שועה צמד, חתם הופעה אישית מצוינת וקבע ניצחון חוץ של בני יהודה. הצפוניים סופרים כבר הפסד שני ברציפות.

כשעה לאחר מכן יצא לדרך המפגש בין בני סכנין למכבי חיפה באצטדיון דוחא. במחצית השנייה הירוקים עלו ליתרון בזכות שער בנגיחה של מוחמד עוואד. בדקות הסיום שון וייסמן הכפיל את התוצאה והבטיח ניצחון של האורחים בדרך להגדלת הפער, לפחות זמנית, מהקו האדום לחמש נקודות. בצד השני, עמיר תורג'מן רשם הפסד בכורה כמאמן סכנין.

בשעה 20:30 נשרקה שריקת הפתיחה למשחק בין מכבי תל אביב למ.ס.ע אשדוד באצטדיון נתניה. הצהובים הצהירו כוונות כבר בחלק הראשון של המשחק: זה התחיל עם מסירה טובה של אלי דסה לאבי ריקן וגול מתוך הרחבה של האחרון והמשיך בצירוף מסירות נאה, שהסתיים בבישול של ארון שוינפלד לאלירן עטר. במחצית השנייה, הוסיף החלוץ האמריקאי גם שער למאזנו, לאחר שרוסלן ברסקי הגביה לו כדור טוב והוא נגח פנימה. בהמשך, דסה סיפק בישול שני במשחק, לעטר, שהשלים מצידו צמד. בסיום, המארחים חזרו לנצח, האורחים חזרו להפסיד.

המפגש שנעל את יום המשחקים הביא את הפועל באר שבע להתארח אצל הפועל חיפה באצטדיון סמי עופר. לא עברו יותר מתשע דקות וכבר דיא סבע העלה את הדרומיים ליתרון. שמונה דקות נוספות חלפו ומאור מליקסון הגביה כדור מדוד לרחבה, אותו המשיך חאתם עבד אלחמיד בנגיחה יפה פנימה. הכרישים לא נבהלו ונס זמיר צימק משער בנגיחה מעט לאחר מכן. הקצב הנפלא נמשך, הפעם שוב בצד של האורחים, כאשר דיא סבע הפעם תפס את תפקיד המבשל והכין מצב נוח לבן שהר, שהמשיך לרשת. גם בנקודה הזאת המארחים המשיכו לצאת קדימה ואף הצליחו שוב לצמק, שוב בנגיחה, הפעם של מקסים פלקושצ'נקו, אחרי הגבהה טובה של גילי ורמוט. בדקה ה-39 נייג'ל האסלביינק הוסיף שער משלו, כאשר הפעם בן שהר על תקן המבשל, והוריד את הקבוצות לחדרי ההלבשה לאחר מחצית פשוט נהדרת על הדשא בחיפה. בחלק השני של המשחק, גל אראל קירב שוב את המארחים, אחרי שדייק מהנקודה הלבנה, ואז הגיע נס זמיר, השלים צמד בדקות הסיום וקבע שוויון בתום משחק פשוט מטורף. המפגש בין מחזיקת הגביע לאלופת המדינה הוא זה שסיפק הכי הרבה שערים עד כה העונה ובנוסף, נעל ערב עם לא פחות מ-16 שערים בארבעה משחקים.

הוסיפו תגובה