בית"ר תארח את נתניה במשחק המרכזי של מחזור 12

מחזור אמצע השבוע יצא מחר לדרך: מכבי ת"א תארח את אשדוד, האלופה תשחק בסמי עופר מול הפועל חיפה

מחר (שלישי) יצא לדרך מחזור אמצע השבוע, מחזור מספר 12 בליגת ג'פניקה, עם ארבעה מפגשים והוא יושלם מחר עם שלושה נוספים. במשחק שיפתח אותו, הפועל קריית שמונה תארח את בני יהודה תל אביב. הצפוניים יגיעו למפגש עם רצף של שני הפסדים והמטרה שלהם היא ברורה – הם מעוניינים לקטוע אותו ולחזור למסלול הנצחונות. גם הכתומים יתייצבו למפגש אחרי הפסד, מול הקהל הביתי, בעקבותיו אבדו את המקום השני. השחקנים של יוסי אבוקסיס ינסו לשחזר את היכולת הטובה שהציגו לפני כן ולחזור עם שלוש נקודות הביתה.

כשעה לאחר מכן, בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את מכבי חיפה. עמיר תורג'מן רשם ניצחון בכורה על הקווים של האדומים במשחק הבכורה שלו והוא ירצה להמשיך את המומנטום ולרשום ניצחון שלישי ברציפות, על מנת להתרחק מהחלק התחתון של הטבלה. הירוקים לעומת זאת, במצב פחות טוב. הם יגיעו למפגש לאחר הפסד בדרבי ובאופן כללי בתקופה לא טובה, בה הם מציגים יכולת לא משכנעת. כעת, הם ניצבים שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום ואם הם לא יקחו את הנקודות במשחק הזה, הם עלולים להסתבך.

בשעה 20:30 יחל המשחק בין מכבי תל אביב למ.ס.ע אשדוד באצטדיון נתניה. מוליכת הטבלה אמנם מובילה בפער ניכר מיתר הקבוצות הנמצאות מתחתיה, אך במשחקה האחרון היא שמטה נקודות ברגע האחרון והיא תהיה מעוניינת להחזיר את כוח ההרתעה בעזרת ניצחון ביתי. בשורות האורחים, יובל נעים רשם בכורה מוצלחת כמאמן הקבוצה עם ניצחון ביתי במשחקו הראשון ונקודות נוספות, הפעם מול הקבוצה של ולדימיר איביץ', עשויות בהחלט לבשר על תחילתה של דרך חדשה וחיובית במועדון מהדרום.

המפגש שיחתום את יום המשחקים יביא את האלופה הפועל באר שבע להתארח אצל מחזיקת הגביע הפועל חיפה. האדומים מהכרמל יגיעו למשחק מעודדים לאחר ניצחון משכנע בדרבי ביום שבת ויקוו להמשיך ביכולת הטובה ולצבור עוד נקודות כדי לברוח מהתחתית, שכן כרגע שתי נקודות בלבד מפרידות בינם לבין הקו האדום. האדומים מהנגב לעומתם, השיגו נקודה בודדת בלבד במשחק הבית שלהם בשבת ואחרי שכבר הרגישו שהם מתקרבים לצמרת הגבוהה, הם נעצרו. למזלם, גם יתר הקבוצות אשר נמצאות בחלק העליון לא הצליחו להבריק וכעת יש להם הזדמנות נוספת להמשיך להתקרב.

מחר כאמור, יתקיימו שלושה משחקים נוספים. הראשון מביניהם יפגיש את הפועל חדרה והפועל רעננה באצטדיון נתניה. המארחים חזרו ביום שבת עם נקודה מטוטו טרנר, בזכותה הצליחו לכבוש מחדש את המקום השני. השחקנים של ניסו אביטן ינסו לקחת את שלוש הנקודות ובכך לשמור על מקומם מחזור נוסף. האורחים ניצחו ביום ראשון את בית"ר ירושלים, איתה היו שותפים למאבקי התחתית, והצליחו לברוח מעט מהאיזור המסוכן. כדי להמשיך להתרחק משם, הם יהיו חייבים להמשיך לצבור נקודות.

כשעה לאחר מכן, מכבי פתח תקווה תארח את הפועל תל אביב. המלאבסים יגיעו למשחק מעודדים, שכן הם הצליחו ביום שבת לחלץ נקודה מול מוליכת הטבלה ברגע האחרון של המשחק, בזכות שער בנגיחה של תומאש סיבוק. כעת, מול יריבתה העירונית, יקוו המארחים לאסוף את מלוא הנקודות כדי להצהיר שהם משתייכים לחלק העליון של הטבלה. מן העבר השני, האדומים יתייצבו למפגש במצב הפוך, כאשר בבכורה של אופיר חיים על הקווים של הקבוצה, הם היו אלו שספגו שער שוויון וסיימו עם נקודה אחת בלבד את משחקם האחרון. הפעם הם יבואו כדי לנסות ולתרגם את השיפור ביכולתם לניצחון, הראשון שלהם מאז המחזור השני.

במשחק המרכזי של המחזור, בית"ר ירושלים תארח את מכבי נתניה באצטדיון טדי. הצהובים מהבירה במצב לא טוב, שכן הם רחוקים ארבע נקודות מהקבוצה שנמצאת מעל הקו האדום. אם גם מול הקהל הביתי הפעם הם לא יצליחו לנצח, הם עלולים למצוא את הליגה בורחת להם. היהלומים מאידך, אמנם לא מציגים יכולת משכנעת בשני המשחקים האחרונים, אך הצליחו להוציא נקודה ביום ראשון, במשחק בו הם לא נראו טוב. כעת, ינסו סלובודן דראפיץ' ושי ברדה להחזיר את השחקנים שלהם ליכולת שהביאה להם שלושה נצחונות רצופים לפני כן.

הוסיפו תגובה