דרבי חיפאי במחזור החזרה מהפגרה

ליגת ג'פניקה תחזור עם המחזור ה-11: האלופה תנסה לעקוף את חדרה, מכבי ת"א תרצה להישאר ללא הפסד

מחר (שבת) ליגת ג'פניקה תחזור לאחר פגרת הנבחרת והשזרוע. המחזור ה-11 יתנהל עם חמישה מפגשים שיערכו בשבת ושניים נוספים בראשון. המשחק שיפתח אותו יביא את בני סכנין להתארח באצטדיון המושבה אצל בני יהודה תל אביב. הכתומים נמצאים בכושר נפלא, כאשר כרגע הם ממוקמים במקום השני עם הפסד בודד עד כה ושלושה נצחונות רצופים. המטרה של השחקנים של יוסי אבוקסיס היא להמשיך במומנטום ולשמור על מקומם. מנגד, האדומים לאחר שהשיגו במחזור האחרון את הניצחון השני שלהם בצורה משכנעת והם יקוו לצאת בעזרתו לדרך חדשה, כדי להתרחק מהחלק התחתון של הטבלה.

בשעה 18:15 יצא לדרך באצטדיון הי"א המפגש בין מ.ס.ע אשדוד להפועל קריית שמונה. המארחים נמצאים בתקופה לא טובה והם ניצבים כרגע מתחת לקו האדום, במהלך הפגרה הם ביצעו שינוי בעמדת המאמן והם ינסו להשיג ניצחון ראשון תחת הדרכתו של יובל נעים. הצפוניים לא צפויים לעשות להם חיים קלים, שכן למרות ההפסד במחזור האחרון, הם מציגים יכולת טובה מפתיחת העונה וממוקמים בחלק העליון של הטבלה.

כרבע שעה לאחר פתיחת המשחק באשדוד, יתחיל באצטדיון טוטו טרנר גם המפגש בין האלופה הפועל באר שבע לעולה מהלאומית הפועל חדרה. אחרי פתיחת עונה צולעת, הצליחו המארחים לשפר את היכולת שלהם ולחזור אל המקום אליו הם רגילים – החלק העליון של הטבלה. כעת, יש להם הזדמנות לעקוף את האורחים אם ינצחו אותם ואולי להתחיל לקרוא תיגר על הפסגה. חדרה מצידה, מעט מגמגמת לאחרונה והיא איבדה את המקום השני לבני יהודה. השחקנים של ניסו אביטן ינסו לחזור ליכולת מפתיחת העונה ולהישאר בין הראשונות.

בשעה 21:00 יתקיימו שני מפגשים במקביל. באחד מהם, מכבי פתח תקווה תארח את המוליכה, מכבי תל אביב. המלאבסים ניצחו במחזור האחרון והם ינסו לעשות זאת שוב במשחק הקשה הזה, על מנת ליצור רצף ולחזור למומנטום איתו פתחו את העונה. המשימה לא צפויה להיות פשוטה, מכיוון שמולם תתייצב הקבוצה שנמצאת במקום הראשון והיא עדיין ללא הפסד העונה. הצהובים מבחינתם ירצו להמשיך לבסס את עצמם בפסגה ולשמור מרחק מיתר הקבוצות אשר דולקות אחריהם.

באותה השעה, יתקיים באצטדיון סמי עופר הדרבי החיפאי והוא גם יהיה המשחק המרכזי של המחזור. שתי הקבוצות יתייצבו למפגש כשהן לא במקום בו קיוו להיות כאשר פתחו את העונה. האדומים עם חמישה הפסדים עד כה, כאשר בעונה שעברה הם ספגו את הפסדם החמישי רק במחזור ה-28 וכמו כן, בנקודה הזאת הם הובילו את טבלת הליגה עם 23 נקודות לעומת עכשיו, שהם צברו תשע בלבד. הירוקים מן העבר השני, עם שלוש נקודות יותר, אבל עם פתיחת עונה חלשה גם כן. עם מאמנים חדשים על הקווים בשני הצדדים, כל אחת מקבוצות תנסה לצאת לדרך חדשה ולברוח מהחלק התחתון.

ביום ראשון כאמור, יתקיימו שני משחקים נוספים. במוקדם יותר מביניהם, הפועל רעננה תארח את בית"ר ירושלים באצטדיון רמת גן. שתי הקבוצות נמצאות בחלק התחתון של הטבלה ולשתיהן שני נצחונות בלבד. לאדומים שתי נקודות יותר מלצהובים, אך הם לא הצליחו לנצח כבר שני מחזורים והם ירצו להשיג את שלוש הנקודות על מנת להתרחק מהאיזור המסוכן. האורחים מהבירה לעומתם, כבר נמצאים באיזור המסוכן. השחקנים של ניר קלינגר ניצבים כרגע במקום האחרון והם חייבים להתחיל לצבור נקודות בקצב טוב יותר משמעותית כדי לברוח משם.

המשחק שינעל את המחזור יביא את הפועל תל אביב להתארח אצל מכבי נתניה. לצהובים נקטע במשחקם האחרון רצף של שלושה נצחונות והם יהיו מעוניינים לחזור לנצח ולהתחיל אחד חדש. בנוסף, הקהל הצהוב ראה רק ניצחון ביתי אחד עד כה והשחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ינסו להחזיר את כוח ההרתעה למגרשם. מנגד, האדומים ביצעו במהלך השבוע האחרון חילוף בעמדת המאמן ומינו את אופיר חיים לעמוד על הקווים במקום קובי רפואה. עם חמש תוצאות תיקו 0-0, יקוו האורחים לכבוש הפעם וגם להשיג את שלוש הנקודות, שכן כרגע הדבר היחיד שמפריד בינם לבין אשדוד, שנמצאת מתחת לקו האדום, הוא הפרש שערים טוב יותר.

הוסיפו תגובה