המשחק עם הכי הרבה שערים העונה חתם את המחזור

סכנין ואשדוד סיפקו משחק נפלא, כאשר הצפוניים הם אלו שניצחו לבסוף

הערב ננעל המחזור העשירי בליגת ג'פניקה עם המשחק בין בני סכנין למ.ס.ע אשדוד, אשר התקיים באצטדיון דוחא. שתי הקבוצות הניבו משחק נהדר, רב בשערים ואירועים והוציאו אותנו לפגרת הנבחרת והשזרוע עם טעם של עוד.

האורחים היו אלו שעלו ליתרון ראשונים בזכות שער של דודו ביטון, לאחר בישול של טום בן זקן. המארחים לא נבהלו וחמש דקות בלבד לאחר מכן מהראן ראדי הגביה כדור קרן ואיהאב גנאים נגח את שער השוויון. תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה המהפך הושלם, כאשר שלומי אזולאי דייק מהנקודה הלבנה. החגיגה נמשכה ושתי דקות אחרי כן, מוחמד גאדיר השלים מהלך קבוצתי נפלא של סכנין והגדיל את היתרון. בנקודה הזאת, היה זה תורם של הדרומיים להראות אופי, כאשר דן ביטון שיגר בעיטה חופשית עוצמתית ומדויקת לרשת של מחמוד קנדיל ולאחר שבע דקות דודו ביטון השלים צמד והשווה את התוצאה. למרות החזרה המרשימה של האורחים, המילה האחרונה הייתה שייכת למקומיים – גאדיר הוסיף בישול לשער שכבש מוקדם יותר, הכין יפה למוחמד כליבאת והאחרון קבע ניצחון שני העונה של סכנין. לפני הסיום, רומן הבראן מאשדוד, שנכנס כמחליף, הספיק לראות את הכרטיס האדום ולהשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים.

המפגש בין שתי הקבוצות היה זה עם הכי הרבה שערים עד כה העונה ובנוסף, סכנין היא הקבוצה היחידה שניצחה בבית במסגרת המחזור העשירי.

תמונה ראשית: האתר הרשמי של בני סכנין

הוסיפו תגובה