יוצאים לדרך עם המחזור ה-12 בלאומית

אשקלון תנסה לשמור על המקום השני, בנצרת עילית וכפ"ס יקוו לתפוס אותו על חשבונה

מחר יצא לדרך המחזור ה-12 בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים שיתקיימו במקביל, כאשר שלושה נוספים שישוחקו גם כן באותה השעה ביום שני ינעלו אותו.

מובילת הטבלה, הפועל קטמון ירושלים, תנסה להמשיך להגדיל את הפער בפסגה והיא תתמודד מול הפועל ניר רמת השרון באצטדיון טדי על מנת לעשות זאת. האדומים יגיעו לאחר שישה משחקים ללא הפסד ושני נצחונות רצופים וכאמור, ירצו לסיים את המחזור כשהם ממשיכים לבסס את עצמם במקום הראשון בליגה. במקביל, הפועל רמת גן אסי תארח את הפועל עירוני אשקלון. הדרומיים יתייצבו למפגש לאחר שהצליחו במחזור האחרון לתפוס את המקום השני על חשבונה של הפועל כפר סבא והמטרה שלהם היא ברורה: להישאר היכן שמקבלים כרטיס לליגת ג'פניקה בסיום העונה. האורדונים לעומת זאת, מראים לאחרונה התאוששות אחרי פתיחת עונה לא טובה והם עם שלושה נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, המשימה שלהם היא להמשיך במומנטום החיובי כדי להתמקם בחלק העליון של הטבלה. קבוצה נוספת שמוכיחה שמקומה הוא במאבקי הצמרת זו הפועל נצרת עילית, שתארח את הפועל מרמורק רחובות המסובכת. הצפוניים רוצים להתקרב למקום שמוביל לעליית ליגה ואם ירשמו ניצחון שני ברציפות, הם עשויים לעשות זאת כבר השבוע. הרחובותיים לעומת זאת, נמצאים בצרות לאחר פתיחת עונה גרועה מאוד מבחינתם והם כבר עם שלושה הפסדים ברציפות, זאת ביחד עם העובדה שהם הקבוצה היחידה בליגה שלא ניצחה עדיין. אם הם לא יתעוררו בשלב הזה, הם עלולים למצוא את עצמם מסובכים במאבקי התחתית בהמשך. בשני המשחקים הנוספים שיערכו מחר סקציה נס ציונה תארח את הפועל ראשון לציון ומכבי אחי נצרת תארח את הפועל עכו.

ביום שני כאמור, יתקיימו שלושה משחקים נוספים. במוקד, הפועל כפר סבא תארח את הפועל פתח תקווה באצטדיון לויטה. שתי הקבוצות בתקופה לא טובה – הירוקים איבדו את המקום השני בו התבססו במחזורים הראשונים והמלאבסים לא מצליחים לנצח מאז שמחקו את המינוס איתו פתחו והם עדיין ממוקמים במקום האחרון בטבלה. יהיה מסקרן לראות מי מהשתיים תצליח לשחזר את היכולת הטובה מפתיחת העונה. בשני המשחקים הנוספים, הפועל בני לוד רכבת תארח את הפועל איכסל עמאד והפועל עפולה תארח את בית"ר תל אביב רמלה.

הוסיפו תגובה