הפועל ת"א נגד מכבי חיפה במשחק המרכזי

מחר יפתח המחזור השמיני בליגת ג'פניקה: נתניה תארח את ב"ש, הפועל חיפה את מכבי ת"א

המחזור השמיני בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך עם ארבע מפגשים, ימשיך ביום ראשון עם עוד שניים ויחתם בשני עם המשחק המרכזי.

שני מפגשים שישוחקו במקביל יפתח אותו, כאשר באחד מהם הפועל רעננה תארח באצטדיון רמת גן את מכבי פתח תקווה. המארחים לא ניצחו מאז המחזור השני והם ירצו לעצור את כדור השלג במחשק הביתי כדי לעלות אל מעל לקו האדום. המלאבסים פתחו את העונה מצוין, אך הורידו הילוך ולא הצליחו לצאת עם שלוש נקודות בשלושת המחזורים האחרונים והם יקוו לחזור לכושר של משחקי פתיחת העונה על מנת לעשות זאת הפעם.

באותה השעה יצא לדרך גם המפגש בין בני סכנין להפועל קריית שמונה באצטדיון דוחא. המארחים הצליחו להתאושש מפתיחת עונה חלשה ולא הפסידו כבר שני משחקים ברציפות, השחקנים של בני בן זקן ינסו להמשיך במומנטום ולצבור נקודות נוספות מול הקהל הביתי. האורחים עם התחלה פושרת עד כה ומאזן שוויוני, ירצו לקחת שלוש נקודות כדי להראות שהם שייכים לחלק העליון של הטבלה.

בשעה 19:15 מכבי נתניה תארח את הפועל באר שבע. שתי הקבוצות מראות סימני התאוששות לאחר פתיחת עונה חלשה. הצהובים עדיין לא ניצחו בבית העונה והם ינסו לעשות זאת דווקא מול האלופה, לה שני נצחונות רצופים ומומנטום טוב. האדומים כאמור, מגלים יכולת טובה לאחרונה והם לא צפויים לעשות ליהלומים חיים קלים. השחקנים של ברק בכר הצליחו לעלות עד למקום הרביעי במחזור הקודם והם ירצו להמשיך ולהתקרב לפסגה.

במפגש שיחתום את משחקי השבת תארח בית"ר ירושלים את בני יהודה תל אביב באצטדיון טדי. הקבוצה מהבירה תגיע לאחר שהמאמן גיא לוזון סיים את תפקידו במועדון ויהיה מסקרן לראות האם הם יצליחו לצאת לדרך חדשה ולברוח מהמקום האחרון, בו הם נמצאים כרגע. מן העבר השני, הכתומים אמנם נעצרו במחזור האחרון בו לא ניצחו ולא כבשו, אך הם נמצאים בכושר טוב ומרבים לכבוש. לכן, תהיה למארחים משימה קשה והיא להצליח לעצור אותם גם כן.

ביום ראשון כאמור, יתקיימו שני משחקים נוספים. המוקדם יותר מביניהם יפגיש את הפועל חדרה ומ.ס.ע אשדוד באצטדיון נתניה. המארחים ספגו במחזור האחרון את הפסדם הראשון העונה ואיבדו את המקום הראשון. למרות זאת, הם עדיין אחרי פתיחת עונה מצוינת מבחינתם ומקווים להמשיך ולהישאר בחלק העליון של הטבלה. האורחים לעומתם, יחפשו את הניצחון הראשון שלהם מאז המחזור השלישי, בו ניצחו את הפועל ב"ש.

מאוחר יותר, הפועל חיפה תארח את מכבי תל אביב. כמו בית"ר י-ם, גם הכרישים יגיעו אחרי שינויים בעמדת המאמן לאחר התפטרותו של ניר קלינגר מהקבוצה. אחרי מחזור פתיחה חלומי, המשיכו האדומים בצורה לא טובה והם ירצו לחזור לנצח דווקא מול מוליכה הטבלה. הצהובים יבואו במומנטום טוב בהרבה לאחר שניצחו את חדרה במחזור האחרון ותפסו את המקום הראשון על חשבונה. השחקנים של ולדימיר איביץ' הם היחידים שלא הפסידו עדיין העונה והם ירצו לשמור על המצב הזה כמו שהוא.

ביום שני ינעל המחזור עם המשחק המרכזי שיערך באצטדיון המושבה, שם הפועל תל אביב תארח את מכבי חיפה. האדומים יתייצבו למשחק עם סטטיסטיקה נדירה של ארבע תוצאות תיקו 0-0 רצופות ויהיה מעניין לראות מה ישבר, אם בכלל – בצורת השערים, או בצורת הספיגות. מולם יתייצבו הירוקים, מתחתית הטבלה, עם ניצחון בודד עד כה ושש נקודות בלבד. שתי הקבוצות חייבות לשבור את רצף המשחקים ללא ניצחון, רק אחת יכולה להצליח.

הוסיפו תגובה