נצרת עילית תנסה לעלות למקום השני על חשבונה של כפ"ס

מחזור תשיעי בליגה הלאומית: הצפוניים יארחו את הירוקים ביום שני, מחר קטמון תנסה לשמור על הפסגה מול לוד

המחזור התשיעי בליגה הלאומית יצא מחר לדרך עם חמישה מפגשים במקביל ויושלם ביום שני עם שלושה נוספים.

מוליכת הטבלה הפועל קטמון ירושלים תארח את הפועל בני לוד רכבת. האדומים לא הצליחו לנצח במחזור האחרון והוציאו נקודה אחת בלבד. הפעם, מול הקהל הביתי, הם יקוו לחזור למסלול הנצחונות על מנת לשמור את המקום שלהם בפסגה. האורחת תגיע מהקצה השני של הטבלה, כאשר היא ממוקמת במקום הלפני האחרון ותנסה לעלות אל מעל לקו האדום בעזרת תוצאה טובה. 

שתי קבוצות נוספות שינסו לשפר עמדות בצמרת הן הפועל אשקלון וסקציה נס ציונה. היורדת מליגת העל תארח את הפועל עפולה ותרצה לרשום משחק שישי ברציפות ללא הפסד. העולה מליגה א', לה אותו מספר נקודות כמו לאשקלון, תקווה למעידה של הדרומיים כדי לתפוס מהם מרחק ולהתבסס בצמרת. בשני משחקים נוספים אשר יתקיימו מחר, הפועל רמת גן אסי תארח את מכבי אחי נצרת והפועל ניר רמת השרון תארח את הפועל מרמורק רחובות.

ביום שני, כאמור, יתקיימו שלושה מפגשים נוספים. במוקד, הפועל נצרת עילית, אשר ממוקמת במקום השלישי, תארח את השניה בטבלה הפועל כפר סבא. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה נפלאה והן בכושר טוב, יהיה מסקרן לראות האם הירוקים יצליחו לנצח ולאיים על קטמון בתפיסת המקום הראשון על חשבונם, או שמה יהיו אלו הצפוניים שיקחו את שלוש הנקודות ויתפסו לכפ"ס את המקום השני. במקביל יערכו המפגשים בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל עכו ובין הפועל ראשון לציון להפועל פתח תקווה.

תמונה ראשית: הפייסבוק הרשמי של הפועל נצרת עילית

הוסיפו תגובה