בית"ר-מכבי ת"א במשחק המרכזי

מחזור 6 בליגת ג'פניקה: ב"ש תנסה להשיג ניצחון ראשון העונה כשתארח את מכבי פ"ת

המחזור השישי בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך עם ארבעה משחקים, ימשך ביום ראשון עם שניים נוספים, ביניהם המשחק המרכזי ויחתם ביום שני עם מפגש בודד.

במפגש שיפתח את המחזור תארח הפועל רעננה את מכבי חיפה. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה פושרת וממוקמות בחלק התחתון של הטבלה עם מספר זהה של נקודות. הירוקים יגיעו לאחר תיקו מאופס במחזור האחרון ואילו האדומים לאחר שספגו תבוסה. יהיה מעניין לראות כיצד התוצאות האחרונות ישפיעו על כל אחת מהקבוצות.

עם שריקת המחצית ברמת גן, יצא לדרך בסמי עופר המשחק בין הפועל חיפה לבני סכנין. האורחים יגיעו ממעמקי התחתית, היישר מהמקום האחרון ויקוו להשיג ניצחון ראשון העונה ולהתחיל ליצור מומנטום חיובי. גם מצבם של המארחים לא מזהיר כרגע, כאשר מאז מחזור הפתיחה הם לא מצליחים לאסוף שלוש נקודות וכעת הם מוצאים את עצמם במקום השמיני בטבלה.

בשעה 19:45 יפתח המשחק בין מכבי נתניה לבני יהודה תל אביב. הצהובים יחזרו לשחק מול הקהל הביתי לאחר שבמשחק האחרון הם השיגו ניצחון בכורה העונה בצורה מרשימה וינסו לעשות זאת שוב, הפעם באצטדיון שלהם. גם הכתומים יבואו לאחר ניצחון מרשים ויקוו לשמור על המומנטום החיובי בכדי להישאר בחלק העליון של הטבלה.

במפגש שיחתום את יום המשחקים תארח הפועל באר שבע את מכבי פתח תקווה. האלופה עדיין לא השיגה ניצחון העונה והיא מוצאת את עצמה בתחתית הטבלה, מקום אליו היא לא רגילה להשתייך בשנים האחרונות. האדומים ינסו מול הקהל הביתי בטוטו טרנר לעשות זאת בפעם הראשונה ולהתקדם במעלה הטבלה. המלאבסים במצב הפוך, כאשר הם קבוצה אחת מתוך שלוש שעדיין לא ספגה הפסד ואם ימשיכו ביכולת שהם מציגים מפתיחת העונה הם עשויים להוות משוכה לא פשוטה לשחקניו של ברק בכר.

ביום ראשון, כאמור, יתקיימו שני משחקים נוספים. במוקדם מביניהם הפועל חדרה תארח את הפועל קריית שמונה. המארחים פתחו את העונה בצורה נהדרת וכעת הם מסתכלים על כל הליגה מלמעלה. לצורך התזכורת, החדרתיים עלו שתי ליגות בתוך שתי עונות וכרגע הם מובילים את הליגה הבכירה. שחקניו של ניסו אביטן יקוו להמשיך את המומנטום החיובי מול החבורה מהצפון, שלא צפויה להקל עליהם כאשר היא תגיע לאחר שלושה משחקים ללא הפסד.

בשעה 21:00 באותו הערב יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור בו תארח בית"ר ירושלים את מכבי תל אביב באצטדיון טדי. הקבוצה מהבירה צברה ארבע נקודות בלבד מפתיחת העונה והיא ממוקמת כרגע מתחת לקו האדום. השחקנים של גיא לוזון ינסו לקחת את שלוש הנקודות בפעם השנייה העונה כדי להיחלץ מאיזור התחתית ויקוו שבעזרת הדחיפה של הקהל הביתי הם יצליחו לעשות זאת. האורחים יגיעו לאחר תיקו מאופס בדרבי במחזור האחרון והם ירצו לחזור לנצח כדי אולי לתפוס בחזרה את המקום הראשון.

ביום שני יושלם המחזור כאשר הפועל תל אביב תארח את מועדון ספורט אשדוד באצטדיון המושבה. שתי הקבוצות יגיעו למשחק ממרכז הטבלה, לאחר פתיחת עונה סבירה מבחינתן וינסו לשפר עמדות לקראת ההמשך בעזרת ניצחון. אם האדומים יצליחו לעשות זאת, זאת תהיה הפעם השנייה שהם יאספו שלוש נקודות העונה וישתוו לאורחים בסטטיסטיקה הזו.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה