שתי הראשונות תיפגשנה במחזור הקרוב בלאומית

מחזור 5 בליגת המשנה: קטמון תארח את כפ"ס ותנסה להישאר מושלמת

המחזור הרביעי בליגה הלאומית ישוחק מחר במלואו עם שמונה מפגשים במקביל.

המשחק הבולט של המחזור יפגיש את שתי הראשונות, הפועל קטמון ירושלים והפועל כפר סבא, לקרב ראש בראש באצטדיון טדי. האדומים יגיעו כשהם מושלמים וינסו לשמור על המאזן כך ומן העבר השני, הירוקים יתייצבו למפגש כשהם עדיין ללא הפסד וירצו להמשיך במומנטום החיובי.

הפועל עירוני אשקלון תארח את הפועל פתח תקווה. הדרומיים עדיין לא הצליחו לשמור על יציבות מתחילת העונה ולאחר הניצחון במחזור האחרון יקוו לצאת לדרך של רצף נצחונות. המלאבסים, שפתחו את העונה במינוס של 11 נקודות, הצליחו כבר לצמצם אותו עד לכדי מינוס ארבע נקודות וינסו להשיג שלוש נוספות במשחק החוץ הקשה, על מנת להשאיר לעצמם את האפשרות לצאת מהמינוס כבר במחזור הבא. הפועל רמת גן אסי תארח את סקציה נס ציונה. האורדונים פתחו את העונה בצורה לא טובה עם נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. כעת, לאחר שביצעו שינוי בעמדת המאמן, יחפשו האדומים לצאת לדרך חדשה. האורחת לעומת זאת, פתחה בצורה נפלאה ותשאף לשמור על הרצף החיובי ללא הפסד מאז העלייה לליגה.

העולה השנייה מליגה א', הפועל איכסל עמאד, פתחה את העונה בצורה פחות טובה והיא תקווה לנצח לראשונה לאחר שלושה הפסדים. מי שתעמוד בדרכה היא הפועל ראשון לציון, אשר ביצעה גם היא חילוף בעמדת המאמן ותחפש גם כן לאסוף שלוש נקודות בפעם הראשונה מאז פתיחת העונה. הפועל עכו תתארח אצל הפועל ניר רמת השרון. האורחת הפסידה במחזור האחרון, מה שקטע לה רצף חיובי, אותו היא תנסה להוציא לדרך מחדש כבר במפגש בגרונדמן. המארחת לעומת זאת, עם פתיחה פושרת, בה עדיין לא ניצחה ועדיין לא הפסידה כאשר סיימה את כל משחקיה עד כה בתוצאת תיקו תחפש ניצחון ראשון.

משחקים נוספים:

הפועל נצרת עילית – בית"ר ת"א רמלה

הפועל מרמורק רחובות – מכבי אחי נצרת

הפועל בני לוד רכבת – הפועל עפולה

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפעל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה