קטמון ניצחה את פ"ת ונותרה מושלמת

המחזור השלישי שוחק הערב במלואו: נצחונות גם לעכו ולכפ"ס, אשקלון הפסידה בבית

המחזור השלישי בליגה הלאומית שוחק הערב במלואו עם שמונה מפגשים שנערכו במקביל.

במוקד, נפגשו באצטדיון טדי שתי המושלמות עד כה הפועל קטמון ירושלים והפועל פתח תקווה. האדומים עלו ליתרון בדקה ה-34 כאשר עדן דהן העביר כדור רוחב שפגע בדניאל שוורצבוים ונכנס פנימה. שער עצמי שהספיק לקבוצה מהבירה לנצח ולהישאר היחידים שמושלמים עד כה בליגה.

הפועל אשקלון אירחה את בית"ר ת"א רמלה. כבר לאחר שבע דקות של משחק, הדרומיים עלו ליתרון מרגליו של גל צרויה. שבע דקות נוספות עברו ואטו פרסלי איזן את התוצאה. בדקה ה-33 עומר בוארון השלים מהפך כאשר ניצל כדור עונשין מ-11 מטר שנשרק לטובת האורחים ושמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה הוא הוסיף בישול למאזנו כאשר הכין יפה ליוג'ין אנסה, שהגדיל את היתרון.

הפועל כפר סבא התארחה אצל הפועל בני לוד רכבת. פיטר אוניקאצ'י העלה את הירוקים ליתרון ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה ועשר דקות לאחר מכן בנג'מין קוקו הכפיל. בדקה ה-78 בן אלגרבלי הורחק והשאיר את המארחים בעשרה שחקנים וקוקו ניצל זאת כדי להשלים צמד בתוך תוספת הזמן של המשחק. ניצחון של הירוקים שנשארים ללא הפסד.

הפועל רמת גן אסי אירחה את הפועל עכו . בדקה ה-18 נשרק פנדל לזכות האורחים ואליאור סיידר דייק מהנקודה הלבנה. שבע דקות בלבד עברו וטל בומשטיין הפך את זה ל-2:0 והצפוניים יצאו עם שלוש הנקודות. 

מכבי אחי נצרת יצאה למשחק חוץ מול הפועל עפולה. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-47 כאשר עידן דוד סיים טוב מהלך קבוצתי נאה. בדקה ה-65 הורחק אמג'ד סלימאן ועפולה ניצלה את זה כדי להכפיל עם שער של אדריאן רוצ'ט. הקבוצה הביתית המשיכה לשלוט במשחק – דוד השלים צמד בדקה ה-82 ורוצ'ט כבש גם כן את השני שלו בדקה ה-88 בדרך לניצחון גדול של עפולה. 

הפועל ניר רמת השרון אירחה את הפועל ראשון לציון. בדקה ה-56 מוטי מלכה כבש שער יתרון לזכות המארחים. בדקה ה-82 איציק שולמייסטר ראה את הכרטיס האדום והאורחים נשארו בעשרה שחקנים, אך זה לא הפריע לגיל יצחק לכבוש שער שוויון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן של המשחק ולקבוע חלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

הפועל נצרת עילית התארחה אצל הפועל עמאד איכסל באצטדיון עילוט. גיא דיין העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-55 וחוליו סזאר הכפיל שמונה דקות לאחר מכן. המארחים לא הרימו ידיים וציון צמח צימק בדקה ה-74, אך זה לא הספיק ואיתן וולבלום נעץ את המסמר האחרון בתוך תוספת הזמן כדי לקבוע ניצחון של נצרת עילית, רגע לפני שראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק. 

במשחק נוסף נפרדו הפועל מרמורק רחובות וסקציה נס ציונה בתיקו מאופס. 

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה