המחזור השני בלאומית יצא הערב לדרך

הפועל אשקלון תתארח אצל נצרת עילית, הפועל פ''ת תארח את הפועל ר"ג

המחזור השני של הליגה הלאומית יפתח הערב עם חמישה משחקים אשר ישוחקו במקביל ויחתם ביום שני עם שלושה נוספים.

הערב, תצא הפועל אשקלון למשחק חוץ אצל הפועל נצרת עילית. הדרומיים, שירדו מליגת העל בעונה החולפת, פתחו בצורה טובה עם ניצחון ביתי וירצו להמשיך את המומנטום כדי לבסס את עצמם בצמרת במחזורי הפתיחה. המארחים לעומתם, יחפשו ניצחון ראשון לעונה מול הקהל הביתי. הפועל פתח תקווה תארח את הפועל רמת גן אסי. המלאבסים התחילו עם מינוס של 11 נקודות ובזכות ניצחון במחזור הראשון הצליחו לצמצמם אותו לשמונה. המטרה שלהם היא ברורה – להמשיך לאסוף נקודות על מנת למחוק את המינוס לגמרי ולברוח מהתחתית. האורדונים מצידם עדיין ללא ניצחון וללא שערים לאחר מחזור אחד וינסו לעלות את מאזנם בשני הפרמטרים. סקציה נס ציונה תארח את הפועל עפולה. המארחים הוכיחו גם במשחקי גביע הטוטו וגם במחזור הפתיחה שהם לא עלו לליגה הלאומית לביקור קצר ושהם לא מתכוונים לעשות לאף קבוצה חיים קלים, מעניין יהיה לראות איך הצפוניים יתמודדו עם הקשיחות של המארחים.

הפועל עכו תארח את הפועל בני לוד רכבת. המארחים העבירו בשבוע האחרון את כל השחקנים שלהם בבקרה ויקוו לתת סיפתח מחודש וחיובי לעונה אחרי התיקו המאופס שעשו בשבוע שעבר. האורחים מצידם, באים אחרי הפסד ביתי וניצחון חוץ עשוי להיות פיצוי הולם.

ביום שני, יפגשו הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים באצטדיון הברפלד. שתי הקבוצות נאבקו בעונה שעברה בקרב על הכרטיס לליגת העל עד הרגע האחרון והמשחק הזה צפוי להיות הצהרת כוונות להמשך. במקביל, הפועל כפר סבא תארח את הפועל מרמורק רחובות. שתי הקבוצות אספו נקודה אחת בלבד במחזור הקודם ויחפשו את הניצחון הראשון לעונה. עוד באותו הערב, הפועל איכסל עמאד תארח את מכבי אחי נצרת. העולה החדשה מליגה א' הפסידה בטבילת האש הראשונה שלה בלאומית ותחפש ניצחון ראשון כדי לנסות לתקוע יתד.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל אשקלון

 

הוסיפו תגובה